7four - nie, nie ma to żadnego związku z ustawieniami.
Czuć, że jest to typowo mechaniczny błąd związany z samym kółkiem - pewnie, jak ktoś wyżej pisał, z mechanizmem sprężynki.
Co do mojego aparatu, problemu i sprzedawcy - udałem się do sklepu po paru dniach, odebrać ostatni zamówiony obiektyw i przy okazji zabrałem ze sobą aparat. Sprzedawca miał na miejscu inny egz 5D mk III i jak się okazało ten również miał podobny problem z kółkiem, z tym, że ten egz służył do wypożyczania i widać, że swoje już odsłużył.
Postanowiłem więc, że pożyję jeszcze trochę z tym nieszczęsnym kółkiem i kiedy będę pewien dłuższej przerwy w robieniu zdjęć, wyślę go do serwisu.
Jednak co do samej wymiany, o której piszecie - jestem ciekaw jak to wygląda w takiej sytuacji jak moja - czyli mija już tydzień od zakupu, aparat przez ten tydzień testowałem na ponad 200 strzałach. Czy mam prawo po takim czasie udać się do sprzedawcy z życzeniem wymiany na egz. wolny od wad? Czy po takim czasie nie pozostaje już tylko serwis?