Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Obiektyw czy lampa.

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Obiektyw czy lampa.

Hej,

Obcenie mam 50d + 85 1.8 + duza blenda 5w1.

Chcialbym cos dokupic, bo odlozylem kasy. W opcje wchodzi 50 1.4 lub lampa quantum dl 600w + battery pack.

Co bedzie lepszym wyborem, lampa czy szkielko ?

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

Domyślnie Odp: Obiektyw czy lampa.

nie wiem co focisz (pewnie portrety, moda, beauty) ale jeden obiektyw to... :-(
    wiec raczej szkło, ale cos w okolicach 35mm i swiatłem 1.4-2.0 (jesli jak wiedze "idzesz" w stałki)
    Ostatnio edytowane przez tombas ; 21-05-2016 o 14:23
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

Początki nałogu Awatar janhalb

Wybaczcie, ja jestem nędzny amator tylko, ale...

...ale może zastanów się, co Ci jest potrzebne? Co fotografujesz, co Ci się teraz, na tym etapie bardziej przyda? Bo to trochę takie pytanie typu: "Odłożyłem kasę, więc doradźcie mi, czy lepiej kupić motocykl, czy kajak"...
    Amator, po prostu amator*

*Słownik Języka Polskiego PWN: AMATOR: 1. 'osoba, która zajmuje się czymś dla przyjemności' https://500px.com/janhalb

Bywalec

Ja kombinowałem z lampą błyskową w softboxie do fotografowania dziecka. Odpuściłem, za dużo ustawiania i kombinowania. Zainwestowałem w jasny obiektyw.
    Jakie masz body i jaki rodzaj fotografii uprawiasz?

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

Cytat Zamieszczone przez atze Zobacz posta
    Jakie masz body
    napisane jak byk, że 50D
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

Bywalec

Faktycznie 50D. Nie wiem jak mogłem nie zauważyć.
    To teraz ma fajną ogniskową 136mm, w sam raz na zewnątrz. Pytanie czy potrzeba czegoś do wnętrz, czegoś bliżej?

Dopiero zaczyna