Cytat Zamieszczone przez Auwo
btw - czy dobrze pamietam, że miało Cię już tutaj nie być bebop ?!
dzwonił Rydzyk, że jest petycja od Ciebie, żebym wrócił. 8) bez obaw Auwo - jestem tylko na moment.

Cytat Zamieszczone przez fotomania
napisz mi dobry czlowieku w jakich pieknych okolicznosciach przyrody widzisz koniecznosc uzywania 1/200 ??
już pisałem. musisz zadać sobie trud przejrzenia całego wątku. albo przemyśl co w czasie 1/200 jesteś w stanie zamrozić jeżeli chodzi o ruch. jeżeli robisz statyczne ujęcia to czas 1/125 jest dla Ciebie wystarczający. jeżeli dodajesz już dowolny ruch np. dmuchawa i ruch włosów modelki to 1/160 jest na granicy zamrażania ruchu. a jeżeli masz życzenie robić rzeczy z cyklu woda w ruchu etc. to już 1/250 albo jeszcze szybciej.

Cytat Zamieszczone przez KuchateK
Ja bym tak nie zrzucal nieudokumentowanych bonusow z lamp na Canona. Nawet jesli ta lampa jest jakiejs lepszej firmy. Z duza iloscia lamp Canon dziala poprawnie, wiec to nie jest zle synchro z puszki. Zreszta pisza wyraznie w instrukcji, ze lampy studyjne rakietami nie sa i 1/125 to praktycznie max.
problem jest taki (niestety nie jest to system canona),*że ludzie robią synchro i czasach 1/500 lub 1/400 bez problemu. Mamiya RB67, staroć jakich mało i Hasselblad 500 - żebym już nie szukał większych staroci (1/400 synchro miałem z Mamiyą C330Pro - i działało!!!!). sukces jest w innej migawce bo centralnej i może to jest niestety jedyne rozwiązanie.

dzięki KuchateK za długi post, sporo ciekawych rzeczy. jestem pod wrażeniem. pozdrawiam i znikam.