Hehe, tym bardziej że gościu w drugim klipie, jest czarno-biały na zielonym tle... Więc widać, że filmowany na blue-boxie, kluczowany, usunięta chroma, a ścieżka niżej podstawione nowe tło.

Tło powinno być jednolicie oświetlone, między tłem a modelem na tyle duży odstęp żeby nie łapał zafarbu. Najlepiej odseparować obiekt murzynami. Grać na wysokiej rozdziałce, 4K i więcej mile widziane. Obiekt oświetlić tak żeby światło nie padało na tło. No i trzeba pamiętać żeby obiekt nie miał żadnych elementów w kolorze zbliżonym do tła (np. niebieska koszula blue screen) bo trzeba będzie dodatkowo maskować i bawić się w tracking.

Jeśli masz do kluczowania surówkę z green screena, ale nie łapie zafarbu i tak da radę to zrobić. Gorzej przy drobnym detalu i małej rozdzielczości, np. prześwitujące włosy.