Cytat Zamieszczone przez RTSiak Zobacz posta
strzelasz do tancerzy lampa ? :O
Może nie bezpośrednio do nich ale sam byłem zdziwiony że używanie lampy na zawodach nawet międzynarodowych jest dozwolone (czasami fotograf płaci dodatkową opłatę za możliwość robienia zdjęć). Przypuszczam że to z powodu bardzo słabego oświetlenia (Wszystkie szyby na halach sportowych są wtedy szczelnie zasłonięte a oświetlenie parkietu jest zazwyczaj bardzo słabe).

Cytat Zamieszczone przez chester_jds Zobacz posta
Ten sami 8mm to nie jest do kropa właśnie? No chyba, że nie przeszkadza Ci kołowa fiszka, wtedy chyba przejdzie też z FF.
Sami prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu zostanie wystawiony na sprzedaż bo to szkło raczej nie ma racji bytu na FF, a szkoda

Cytat Zamieszczone przez AndrzejXM Zobacz posta
Generalnie obrazy Ci się wyostrzą a ogniskowa spadnie 1,6 raza... 17-40 rozwinie skrzydła i zrobi się szeroka jak żądana 10-20 na apsc To co dosięgałeś na 150 może być teraz małe na matrycy... 70-200 jak kolega radził albo nawet 70-300. Jest tego sporo odmian z różnych firm... Zależy ile masz kasy... Moze jakies 24-105? 24 bedzie podobne do 17 na apsc a gora bedzie znacznie węższa niż 40... Wiec uniwersalniej...
17-40 kupowałem rok temu właśnie z myślą o pełnej klatce i raczej będzie wystarczający jako UWA. 70-300 byłby super tylko raczej takiego ze światłem 2.8 nie znajdę (miałem kiedyś tamiego 70-300 3.5-5.6 ale to była tragiczna konstrukcja), zależy mi na świetle 2.8 więc pewnie poszukam czegoś z 70-200 2.8


Cytat Zamieszczone przez salas Zobacz posta
sigma 50-150 zamiana na sigmę 70-200 2.8 (używana w okolicy 1500zł i tutaj możesz też rozważyć tamrona)
To będzie pewnie najlepsze rozwiązanie. Trzeba się będzie pozbyć 50-150, szkoda bo mam sentyment do tego szkła (mam wyjątkowo udany egzemplarz).



Cytat Zamieszczone przez tomfoot Zobacz posta
Koniecznie zostaw 17-40. Jako tele kup tamron 70-200/2.8 (bez vc) i ze stałkami zrób jak kolega wyżej napisał. Choć chyba zostawiłbym jednak 50/1.4 (generalnie z pięćdziesiątką w naszym systemie jest największy problem, a było nie było to klasyczne szkło pod ff).
50-tke f/1.4 kupowałem również z myślą o pełnej klatce i mam sporo zdjęć, które na niej wyprodukowała i raczej się jej nie pozbędę, To samo 17-40. Pozbędę się na pewno Samiego i Sigmy i kupię 70-200. Tylko właśnie... czy Tamron 70-200/2.8 (bez vc) czy Sigma 70-200 F2.8, czy może Canon 70-200 w najstarszej wersji. (Zakładając że moją sigmę dostanę ok 1200-1300, sami to ok 500-600zł) więc wtedy budżet na 70-200 będzie wynosił około 2400zł..