Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Drukarka do fotografii ślubnej

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar freemodest
    Dołączył
    Nov 2014
    Miasto
    Nysa/Wrocław
    Posty
    35

    Domyślnie Drukarka do fotografii ślubnej

    Witam,
    Prosiłbym o pomoc w wyborze drukarki. Jest mi ona potrzebna głównie do druku na płytach DVD i tworzenia ich okładek. Może się przydać również do druku w trakcie wesela zdjęć z foto-ścianki - choć to nie jest priorytet. W chwili obecnej nie zamierzam zastępować labu przy druku zdjęć - jednak może coś w tej kwestii się zmieni. Drukarka jak już służyła by do druku zdjęć powyżej 10x15 (koszt druku tych w labie jest dość niski).
    Od razu zaznaczę, że nie mam doświadczenia w drukowaniu zdjęć dlatego wszelkie porady/sugestie będą mile widziane. Obawiam się o trwałość wydruków - by nie wyblakły i się nie zalewały jak w jakiś tańszych drukarkach.
    Początkowo spodobała mi siś drukarka Epson L800 (podoba mi się system zasilania w tusze)jednak im więcej czytam na forum problemów z tą drukarka (zafarby na zdjęciach czarno-białych, powstające jakieś artefakty itp.)to zaczynam w nią wątpić. Bardzo prosiłbym o poradę w wyborze - wszystkie sugestie będą mile widziane.
    Co do ceny wiadomo nie musi się ograniczać do 1500 zł, ale też niech nie kosztuje 5000 tyś - różnicę wolę dołożyć do obiektywu.
    modeststudio.pl
    facebook.com/modeststudio

  2. #2
    Dopiero zaczyna Awatar Lolomil
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    Jastrzębie-Zdrój
    Posty
    39

    Domyślnie Odp: Drukarka do fotografii ślubnej

    Epsonka L-8xx jest dość tania i ekonomiczna też myślę nad modelem L-805 a jak bym chciał artystyczne wydruki BW to była by Canon PIXMA PRO-1 ;-)
    - Zestawik który mi się podoba -

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    69

    Domyślnie Odp: Drukarka do fotografii ślubnej