Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Jakie obiektywy dla początkującego.

Domyślnie Jakie obiektywy dla początkującego.

Na wstępie chciałbym się przywitać, jestem tu nowy z fotografią dopiero zaczynam wiwec proszę o wyrozumiałość. No ale do tematu.
    Zakupiłem Canona 1000D z standardowym obiektywem 18-55. A że chcę robić zdjęcia krajobrazów, zwierzęta i takie tam, makro, czasem sportowe (głównie sporty samochodowe) no i oczywiście czasem takie zwykłe "u cioci na imieninach". Raczej będę wybierał używane z racji ograniczonego budżetu. Myślałem nad sigmą lub tamronem dla mnie szczerze żadnej różnicy nie ma nawet pewnie nie zauważę różnicy. Ale sa tańsze z tego co widziałem. No więc pytanie, jakie obiektywy do tego? Chcę się też bawić rozmyciem tzw. bokeh ( poprawcie mnie jak źle napisalem) no i strasznie mnie jara "zamrażanie" wody. W ogóle strasznie mnie jara wszystko co z fotografią dla tego trochę moge być chaotyczny

Pełne uzależnienie Awatar salas
    Miasto
    KIELCE

Domyślnie Odp: Jakie obiektywy dla początkującego.

podjarałem się czytając, idę spać. Polecam poczytać forum i google
    tamron 16-300 załatwi sprawę!
    SONY

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Gdańsk

Cytat Zamieszczone przez donbruderro Zobacz posta
    Na wstępie chciałbym się przywitać, jestem tu nowy z fotografią dopiero zaczynam wiwec proszę o wyrozumiałość. No ale do tematu.