Cytat Zamieszczone przez muflon
Cytat Zamieszczone przez muflon
Napisałem do serwisu (może w Szwajcarii jest podejście inne niż spławianie klienta). Jak się da to się da, a jak nie to nie.
No więc odpisali - backfocusa mogą sprawdzić/poprawić, przy okazji tez pewnie matrycę przeczyszczę. Liczyłem po cichu że uda się też zajrzeć do tego nieszczęsnego stabilizatora w 70-200 ("world warranty accepted"), ale niestety kicha. Może pod koniec tygodnia się do nich przejadę...
Trzeci raz cytuję siebie Byłem w serwisie - pełna kultura, zero problemów formalnych - a miałem trochę bałagan w papierach, głównie z winy sprzedawcy. Miła Pani powiedziała, że:

a) do AF zajrzą i zobaczą czy da się coś poprawić
b) matrycę czyszczą defaultowo
c) naprawa stabilizatora to już niestety nie w ramach gwarancji US - ona jest owszem, "international", ale w znaczeniu "USA & Canada" :-/. Ale też zajrzą i dadzą znać ile to może kosztować.

Jeżeli jakość serwisu jest taka jak obsługa "na dzień dobry", to spodziewam się wszystkiego najlepszego (odpukać).


A potem pojechałem na wycieczkę do ZOO w Basel mając w ręku tylko G5. I to było straszne.