Myślałem, że stałka to stałka;-)
Myślałem, że stałka to stałka;-)
Jest przecież 4x jaśniejsza. U Canona zaczęła się era wystarczająco ostrych zoomów. Oczywiście stałki można zrobić jeszcze ostrzejsze tylko po co? W przypadku telefoto mają takie hiper ostre sens, bo tam często używa się telekonwerterów. No i nie każdy będzie chciał zapłacić za hiper ostrość
Te wystarczająco ostre zoomy Canona są też wystarczająco jasne ( f/4 ), ale to już temat na inną okazję![]()
Ostatnio edytowane przez jotes25 ; 03-11-2015 o 19:00
5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600
Ostatnio edytowane przez jaś ; 03-11-2015 o 20:36
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
Dla mnie ta z 6de jest idealna, skoro robię astrofotografię np na 16-35/4. Przy tym Canononie nie potrzeba mi światła 2.8 z okropnymi gwiazdami w rogach, ponieważ idealnie skorygowany 16-35 na F4 załatwia całkowicie sprawę. Uważam, że postęp w technologii matryc u Canona jest ogromny![]()
5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600
wez pod uwage ze optyczni wrzucaja gole jpgi z 0 wyostrzeniem itd...