Cytat Zamieszczone przez max5 Zobacz posta
Właśnie Założyłem Continental TS850 i jak 90% ludzi na zimę stosuje zawsze zimowe, nie chcę eksperymentować i czegoś sobie udowadniać.
Zimy są jakie są, ale latem nie wyobrażam sobie jazdy na wielosezonowej oponie, odprowadzenie wody, trzymanie boczne w zakrętach, droga hamowania, głośność itp to nie dla mnie, chyba że ktoś śmiga Polo 1.0 Na lato stosuje opony letnie i to tylko wysokiej klasy bieżnik asymetryczny, preferuje Dunlop. Zimowe to już tam jak padnie, nie zwracam wielkiej uwagi, byle opona była świeża i miała spory bieżnik.
Jak by sprzedawali wiosenne i jesienne opony to byś 4 razy w roku zmieniał. Proponuję spróbować kupić wielosezonowe i wtedy opinie pisać.
Jeździłem na wintercontact, alpinach i wintergripach i na wielosezonowych (marki nie zdradzę, ale tańsze od conti) i gdybym miał napisać recenzję o zachowaniu na śniegu to ciężko by było coś zarzucić wielosezonowym w normalnych zimowych warunkach. teraz mam znowu 2 komplety lato-zima ale tylko dlatego że wielosezonowe w moim rozmiarze dosyć drogo wychodziły. problemem wielosezonowych jest zużycie w okolicach 4-5 mm kiedy ich skuteczność tak jak i zimowych spada, letnie można zjechać do 0.