Wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom i serdecznie zapraszamy na warsztaty poświęcone filmowaniu ślubów za pomocą lustrzanek cyfrowych oraz późniejszej postprodukcji nagranego materiału.

Temat zyskuje na popularności, a więc postanowiliśmy dać Wam możliwość nauki w tym zakresie.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Dzień 1

1. Filmowanie lustrzankami

- Wprowadzenie – dlaczego to nie jest szkolenie o nagrywaniu kamerą?
- Jaką lustrzankę/obiektywy wybrać mieszcząc się w ustalonym budżecie?
- Aparat, obiektywy, filtry – zawartość plecaka operatora
- Czy follow focus jest niezbędny aby nagrać dobrze wesele? Kilka słów o akcesoriach.
- Statyw, monopod, slider, glidecam – naprawdę to wszystko muszę ze sobą nosić? Blaski i cienie bycia operatorem lustrzanki.
- Dźwiękowe know how – rejestratory i mikrofony
- Dostosuj ustawienia aparatu do swoich potrzeb – migawka, przesłona, ISO, balans bieli
- Kadrowanie, kompozycja – zaplanuj swoją pracę

2. Przerwa na lunch

3. Filmowanie ślubów część I

- Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie – okiełznaj stres tworząc schematy
- Dogadaj się z fotografem – recepta na dobrą współpracę
- Ilu operatorów potrzeba, żeby zmontować dobry film ze ślubu?
- Jak nagrać ten dzień bez reżyserowania scen? Czy jest to możliwe?
- Przygotowania – na co warto poświęcić czas?
- Pokaż detale! – poznaj obiektyw, który musisz mieć żeby nagrać napis wewnątrz obrączek
- Błogosławieństwo rodziców - kadry, które przydadzą się w montażu
- Ceremonia ślubna – komunikacja z księdzem, podział obowiązków między operatorami
- Emocje niejednokrotnie odbierają głos w czasie przysięgi małżeńskiej – jak mimo to uzyskać dźwięk, który będzie klarowny?
- Przez okno wpada 5200K a żarówki świecą 3400K – zapanuj nad bielą. Dlaczego dobrze wiedzieć co to jest K?

Dzień II

1. Filmowanie ślubów część II

- Przejazdy – jak zdążyć wszędzie na czas stosując się do ograniczeń prędkości?
- Powitanie pary młodej – podział scen
- Pierwszy taniec – kadry, obiektywy, stabilizacja
- Dźwięk na weselu – czy wbudowany mikrofon jest ok? Obsługa rejestratora.
- Czy kotlet schabowy, mandarynki i banan przekrojony na pół muszą znaleźć się na filmie?
- Pokaż energię na parkiecie – kadry i ustawienia aparatu na weselu
- Jak nagrać taniec przy świecach, żeby było widać więcej gości niż szumu?
- Podziękowanie dla rodziców, krojenie tortu przez parę młodą
- Oczepiny i konkursy oczepinowe – kiedy czas wyłączyć nagrywanie?

2. Przerwa na lunch

3. Montaż i postprodukcja

- Dobór sprzętu do pracy z wideo – powody dla których czas zmienić swojego starego laptopa
- Backup materiału – krótki poradnik „Jak spać spokojnie mając 10 wesel, które czekają na montaż.”
- Workflow - jak uporządkować materiał i zorganizować pracę na najbliższe kilkadziesiąt godzin
- Montaż reportażu ślubnego – czy chronologia jest zawsze konieczna?
- Jak naprawić błędy operatora?
- Synchronizacja kamer z dźwiękiem z rejestratora
- Dźwięk to połowa Twojego sukcesu/porażki (jak wybrać właściwe)
- Korekcja kolorów – co zrobić, gdy suknia panny młodej jest żółta/zielona?
- Dodawanie napisów, przejść
- Eksport materiału – ustawienia, kodeki, bitrate

4. Obsługa klienta / marketing

- Umowa z parą młodą – jak podpisać umowę akceptowalną dla obydwu stron?
- Czy poprawka = zmiana? Sytuacje w których powinieneś jeszcze raz otworzyć projekt i poprawić swój błąd.
- W jaki marketing warto inwestować czas i pieniądze?

W czasie szkolenia każdy uczestnik ma możliwość uzyskania indywidualnej pomocy w skompletowaniu listy zakupów do ustalonego budżetu oraz dostosowaniu ustawień własnego sprzętu. Polecamy zabranie go ze sobą na szkolenie!

Na drugi dzień warsztatów zachęcamy zabrać ze sobą komputer wraz z oprogramowaniem do edycji nagranego materiału. W tej części warsztatu będziecie pracować razem z prowadzącym

Data: 21-22.11.2015

Czas trwania: 9-17

Ilość uczestników : 8-10

Miejsce: Studio Huśtawka – ul. Jana Kazimierza 35/37 lok. 327, 01-248 Warszawa

Prowadzący: Paweł Sawicki

Portfolio: Picturemotion – kamerzysta na wesele, wideofilmowanie ślubów lustrzankami, reportaż ślubny, Warszawa

Koszt: 1099 zł brutto

Pierwsze 3 osoby: 899 zł brutto !

PROMUJEMY DUETY: Jeśli zapiszesz się w tym samym czasie z drugą osobą, każda/y z Was otrzyma rabat w wysokości 10% (promocje się nie łączą).

Zapisy oraz opłata poprzez formularz zgłoszeniowy na dole strony wydarzenia podany w linku poniżej. Po wysłaniu formularza dostaną Państwo maila zwrotnego z danymi do opłaty (w przypadku braku odpowiedzi, proszę sprawdzić folder "spam").

Potwierdzeniem uczestnictwa oraz gwarancją miejsca na warsztacie jest wniesienie opłaty. W przypadku nieopłacenia całości, w celu rezerwacji miejsca wymagana jest bezzwrotna zaliczka wpłacona na konto bankowe w wysokości 50 % ceny warsztatu. Płatność należy uregulować w terminie do 3 dni roboczych od wysłania zgłoszenia.

KREATYWNA WIDEORELACJA ZE ŚLUBU | Studio Huśtawka

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu:

mail: tomek@studiohustawka.pl

tel.: 533 339 949

Z portfolio Pawła: