Wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom i serdecznie zapraszamy na warsztaty poświęcone filmowaniu ślubów za pomocą lustrzanek cyfrowych oraz późniejszej postprodukcji nagranego materiału.
Temat zyskuje na popularności, a więc postanowiliśmy dać Wam możliwość nauki w tym zakresie.
HARMONOGRAM SZKOLENIA
Dzień 1
1. Filmowanie lustrzankami
- Wprowadzenie â dlaczego to nie jest szkolenie o nagrywaniu kamerą?
- Jaką lustrzankę/obiektywy wybrać mieszcząc się w ustalonym budżecie?
- Aparat, obiektywy, filtry â zawartość plecaka operatora
- Czy follow focus jest niezbędny aby nagrać dobrze wesele? Kilka słów o akcesoriach.
- Statyw, monopod, slider, glidecam â naprawdę to wszystko muszę ze sobą nosić? Blaski i cienie bycia operatorem lustrzanki.
- Dźwiękowe know how â rejestratory i mikrofony
- Dostosuj ustawienia aparatu do swoich potrzeb â migawka, przesłona, ISO, balans bieli
- Kadrowanie, kompozycja â zaplanuj swoją pracę
2. Przerwa na lunch
3. Filmowanie ślubów część I
- Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie â okiełznaj stres tworząc schematy
- Dogadaj się z fotografem â recepta na dobrą współpracę
- Ilu operatorów potrzeba, żeby zmontować dobry film ze ślubu?
- Jak nagrać ten dzień bez reżyserowania scen? Czy jest to możliwe?
- Przygotowania â na co warto poświęcić czas?
- Pokaż detale! â poznaj obiektyw, który musisz mieć żeby nagrać napis wewnątrz obrączek
- Błogosławieństwo rodziców - kadry, które przydadzą się w montażu
- Ceremonia ślubna â komunikacja z księdzem, podział obowiązków między operatorami
- Emocje niejednokrotnie odbierają głos w czasie przysięgi małżeńskiej â jak mimo to uzyskać dźwięk, który będzie klarowny?
- Przez okno wpada 5200K a żarówki świecą 3400K â zapanuj nad bielą. Dlaczego dobrze wiedzieć co to jest K?
Dzień II
1. Filmowanie ślubów część II
- Przejazdy â jak zdążyć wszędzie na czas stosując się do ograniczeń prędkości?
- Powitanie pary młodej â podział scen
- Pierwszy taniec â kadry, obiektywy, stabilizacja
- Dźwięk na weselu â czy wbudowany mikrofon jest ok? Obsługa rejestratora.
- Czy kotlet schabowy, mandarynki i banan przekrojony na pół muszą znaleźć się na filmie?
- Pokaż energię na parkiecie â kadry i ustawienia aparatu na weselu
- Jak nagrać taniec przy świecach, żeby było widać więcej gości niż szumu?
- Podziękowanie dla rodziców, krojenie tortu przez parę młodą
- Oczepiny i konkursy oczepinowe â kiedy czas wyłączyć nagrywanie?
2. Przerwa na lunch
3. Montaż i postprodukcja
- Dobór sprzętu do pracy z wideo â powody dla których czas zmienić swojego starego laptopa
- Backup materiału â krótki poradnik âJak spać spokojnie mając 10 wesel, które czekają na montaż.â
- Workflow - jak uporządkować materiał i zorganizować pracę na najbliższe kilkadziesiąt godzin
- Montaż reportażu ślubnego â czy chronologia jest zawsze konieczna?
- Jak naprawić błędy operatora?
- Synchronizacja kamer z dźwiękiem z rejestratora
- Dźwięk to połowa Twojego sukcesu/porażki (jak wybrać właściwe)
- Korekcja kolorów â co zrobić, gdy suknia panny młodej jest żółta/zielona?
- Dodawanie napisów, przejść
- Eksport materiału â ustawienia, kodeki, bitrate
4. Obsługa klienta / marketing
- Umowa z parą młodą â jak podpisać umowę akceptowalną dla obydwu stron?
- Czy poprawka = zmiana? Sytuacje w których powinieneś jeszcze raz otworzyć projekt i poprawić swój błąd.
- W jaki marketing warto inwestować czas i pieniądze?
W czasie szkolenia każdy uczestnik ma możliwość uzyskania indywidualnej pomocy w skompletowaniu listy zakupów do ustalonego budżetu oraz dostosowaniu ustawień własnego sprzętu. Polecamy zabranie go ze sobą na szkolenie!
Na drugi dzień warsztatów zachęcamy zabrać ze sobą komputer wraz z oprogramowaniem do edycji nagranego materiału. W tej części warsztatu będziecie pracować razem z prowadzącym
Data: 21-22.11.2015
Czas trwania: 9-17
Ilość uczestników : 8-10
Miejsce: Studio Huśtawka â ul. Jana Kazimierza 35/37 lok. 327, 01-248 Warszawa
Prowadzący: Paweł Sawicki
Portfolio: Picturemotion â kamerzysta na wesele, wideofilmowanie ślubów lustrzankami, reportaż ślubny, Warszawa
Koszt: 1099 zł brutto
Pierwsze 3 osoby: 899 zł brutto !
PROMUJEMY DUETY: Jeśli zapiszesz się w tym samym czasie z drugą osobą, każda/y z Was otrzyma rabat w wysokości 10% (promocje się nie łączą).
Zapisy oraz opłata poprzez formularz zgłoszeniowy na dole strony wydarzenia podany w linku poniżej. Po wysłaniu formularza dostaną Państwo maila zwrotnego z danymi do opłaty (w przypadku braku odpowiedzi, proszę sprawdzić folder "spam").
Potwierdzeniem uczestnictwa oraz gwarancją miejsca na warsztacie jest wniesienie opłaty. W przypadku nieopłacenia całości, w celu rezerwacji miejsca wymagana jest bezzwrotna zaliczka wpłacona na konto bankowe w wysokości 50 % ceny warsztatu. Płatność należy uregulować w terminie do 3 dni roboczych od wysłania zgłoszenia.
KREATYWNA WIDEORELACJA ZE ŚLUBU | Studio Huśtawka
W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu:
mail: tomek@studiohustawka.pl
tel.: 533 339 949
Z portfolio Pawła: