Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku

  1. #1

    Domyślnie Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku

    Witam wszystkich
    To jest mój pierwszy wpis i od razu mówię, że jestem początkującym, ale zapalonym fotografem. Kupiłem niedawno Canona 5D mrk III z przeznaczeniem filmu jak i fotografii. Obiektów mam dużo do uwieczniania bo rodzice posiadają szkółkę. I w związku z tym postanowiłem w ramach promocji szkółki zrobić filmik promujący trawy ozdobne. Wcześniej już robiłem filmiki, ale moim zdaniem dość nieudolnie i chaotycznie. Teraz postawiłem na JAKOŚĆ Oto mój pierwszy timelapse. Wskazówki i konstruktywna krytyka mile widziana!



    Pozdrawiam!

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2014
    Miasto
    warszawa
    Posty
    75

    Domyślnie Odp: Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku

    dobre. podoba mi się ruch w pionie. Następnym razem pomyśl jeszcze o ruchu w poziomie np do przodu. Mysle, ze taki timelaps z poruszajacym sie do przodu aparatem w tych trawach wygladałby rewelacyjnie. Ale do tego trzeba specjalnej suwnicy - takiej szyny na ktorej aparat przesuwa sie kawałeczkami. Ale poki co jest i tak dobrze.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku

    Też o tym myślałem... ale póki co cała kasa poszła na aparat i obiektywy. Chce iść w tym kierunku więc w przyszłości pewnie się zaopatrzę w suwnicę z głowicami Mega dzięki za opinie i porady!

  4. #4
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    42
    Posty
    4 620

    Domyślnie Odp: Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku

    Bardzo przyjemne. Podoba mi się !

  5. #5
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    59

    Domyślnie Odp: Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku