Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Trzy pytania o funkcje aparatu

Mieszany widok

Unhappy Trzy pytania o funkcje aparatu

Witam
    Jestem początkującym i mam kilka pytań. Mam aparat Canon EOS 700D.
    Po pierwsze. Wiem, że są 3 podstawowe parametry. Przysłona, czas naświetlania migawki oraz czułość ISO. Mniej więcej ogarniam jak się nimi posługiwać aby uzyskać oczekiwany efekt.
    Nie wiem natomiast do czego służy TO i jak to się nazywa?
    Jakaś jasność, czy co?

Drugie pytanie dotyczy balansu bieli. Mam te różnorakie tryby, które posiadają jakieś wartości w Kelwinach. Mam też opcje USTAWIENIA WŁASNE. Jednak po jej włączeniu nie mogę zmieniać ręcznie wartości kelwinów. Kręcę pokrętłem, klikam na ekraniku, nic. Albo jestem ślepy albo naprawdę coś nie działa w tej kwestii.

I trzecie pytanie dotyczy trybów półautomatycznych. Mamy oczywiście M, czyli w pełni manual. Jednak dajmy na to, że mnie interesuje tryb Av, w którym to zmieniam wartość przysłony, a reszta się dostosuje. No własnie i tu mam problem. W trybie filmowania nie mogę jej zmienić. Te tryby półautomatyczne w trybie kręcenia wideo nie różnią się prawie niczym od trybu AUTO. Również kręcę pokrętłami i nic się nie dzieje, przysłona się nie zmienia...

Pomoże mi ktoś?

Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Miasto
    Londyn

Domyślnie Odp: Trzy pytania o funkcje aparatu

Rtfm - gl&hf

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

Cytat Zamieszczone przez turpat Zobacz posta
    Witam
    Jestem początkującym i mam kilka pytań. Mam aparat Canon EOS 700D.
    Po pierwsze. Wiem, że są 3 podstawowe parametry. Przysłona, czas naświetlania migawki oraz czułość ISO. Mniej więcej ogarniam jak się nimi posługiwać aby uzyskać oczekiwany efekt.
    Nie wiem natomiast do czego służy TO i jak to się nazywa?
    http://i.imgur.com/v11XvTy.png
    Jakaś jasność, czy co?