Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: 350 awaria :(

  1. #11
    Uzależniony Awatar Raff
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    778

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pikczer
    Jednak idac do firmowego serwisu ze sprzetem za ciezko zarobione pieniadze i wartym czasem kilkanascie pensji, chcielibysmy miec pewnosc, ze zlozylismy go w dobre rece - to chyba nie jest dziwne
    To jest dziwne, nie dyskutuj ze mną

    Ja też zarabiam na zdjęciach niewielkie pieniądze, ale nie uważam żeby to był powód do zaniżania jakości usług. Czasem się gorzej czuję czy coś, czy jestem zmęczony i nie wyrabiam z uśmiechem do upierdliwych typków, mea culpa! Ludźmi jesteśmy, ale olewka napędza koniunkturę bylejakości

  2. #12
    Początki nałogu Awatar SimOn!
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    3Miasto
    Wiek
    43
    Posty
    371

    Domyślnie

    Pytanko: mam bardzo dziwne odczucia co do tej wyceny seriwsu na Zytniej, wszyscy reklamują ze to najlepsze miejsce, ale do mnie nie podszedł nawet technik by mi powiedziec co i jak - na zachodzie taki standard jest nie do pomyslenia, no coz. Czy jest sens szukac innej wyceny, czy koszty sa prawdopodobne? Jakie macie zdanie?
    Moim zdaniem co by nie mozwic to technicy z Żytniej na pewno maja najwieksze doswiadczenie ze sprzetem Canona, w koncu przewalaja tego tony miesiacznie. Raczej wydaje mi sie watpliwe zeby sztucznie zawyzali ceny, choc moga sobie na to pozwolic bo sa praktycznie monopolista (ach ta nazwa ulicy ).

    Inna sprawa jest, ze tak dlugo jak pozostana jedynym autoryzowanym serwisem tak dlugo nie bede przykladem troski i dbalosci o klienta.
    Tak jest wszedzie, w glupim supersamie u mnie na osiedlu ktory nie ma konkurencji, panie "sklepowe" nadal maja PRLowskie maniery...


    Tak sie tez zastanawiam jakie trzeba spelnic warunki aby zostac autoryzowanym serwisem Canona? Dziwne jest, ze nikt do tej pory sie o to nie pokusil, a zoarobek mysle ze byl by niezly... tylko kwestia szkolenia. Ktos wie cos na ten temat?
    A moze Canon polska ma jakis interes w posiadaniu tylko jednego centralnego serwisu?:wink:
    podpis...

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Raff
    To jest dziwne, nie dyskutuj ze mną
    Wybaczysz, ale jak bede chcial, to bede dyskutowal - a jak ci sie nie podoba, to se otworz swoje forum ;-)

  4. #14
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Paradox
    tak naprawdę to nikt (chyba) nie był naocznym swiadkiem tego co potem ktoś wypisuje i się tutaj skarży.

    Ja bylem naocznym swiadkiem wrzucania szkiel i body bez dekli do torebek, slyszalem na wlasne uszy "chce pan ostre zdjecia to od tego sa program do obrobki zdjec" , mi samemu jak chcialem oficjalne potwierdzenie serwisu odnosnie stanu migawki w moim dawnym 10D pani odrecznie dlugopisem na karteczce z notatnika chciala napisac "około 15 tys." ale przenegocjowalem by zrobila potwierdzenie serwisowe na wydruku i wpisala konkretna kwote.
    Jeszcze pare rzeczy przydarzylo sie na moich oczach a bylem tam zaledwie dwa razy. Zniechecac na sile nie bede ale ostrzec uwazam ze tez nalezy ze "tak moze byc" .
    Jednym trafila sie dobra obsluga i zadnych ciekawostek przy nich, innym trafily sie ciekawostki obok nich lub wobec nich.

  5. #15
    Bywalec Awatar leiho
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    w-wa
    Wiek
    49
    Posty
    117

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez
    Ja bylem naocznym swiadkiem wrzucania szkiel i body bez dekli do torebek.
    No to to było cos takiego mniej wiecej - facet przyjmuje sprzet, wkłada go w folie, bez denka, luzem - strach się bac...

    a na prosbe po wycenie, o wypisanie mi jakiegos dokumentu, papierka, ze towar tu był i został wyceniony (zrezygnowałem czasowo z naprawy) - "Przeciez pan rezygnuje, co mamy panu wypisać?"

    No załamac rece mozna. Lezał sobie sprzet, a jak sie komus tam kawa wylała do środka - spoko, przeciez pan rezygnuje, - tego typu argumentacja.

    Myslałem ze jestem paranoikiem ze boję się tam sprzet zostawić, ale widze, ze to nie wyjątek..

    ok, i dalej nie wiem co tu zrobić

    zostawmy to, bo widdzę ze rozpętała się burza nad tym czy serwisy są dobre czy złe itd. To nieistotne. W Hiszpanii gdzie mieszkałem tego typu problem byłby załatwiony od ręki lub góra 2 dni, i pracownik usmiechałby się że do niego przyszedłem - sapienti sat. Po co to roztrząsać. Nie robiłem awantury, chciałem podstawowych informacji nt. sprzetu, a nie wypisanego po wielkiej prosbie jak odbiera sprzet, zdania na kartce...

    ok, poczekam jeszce troche, ale i tak pewnie tam sie temat zkakonczy

    pozdrawiam wszystkich! I smacznego jajka, i królika czy co tam sie wpyla

  6. #16
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Stockholm
    Posty
    159

    Domyślnie

    Vitez,wszystko się zgadza lecz pisząc tamten post miałem na myśli że czasami piszący może trochę upiększać i wyolbrzymiać fakty a na dodatek to był tam sam i nie ma świadka który mógby tu potwierdzić jego wersję wydarzen.
    Ja na szczęście jeszcze nie musiałem kożystać z usług,ale zapewne mnie to czeka ze względu na niecałkiem podświetlony punkt AF,więc zobaczymy jak działają serwisy w innych krajach.
    Pozdr.
    EOS 50 I EF 70-200 4L I EF 17-40 4L I

  7. #17
    Uzależniony Awatar Raff
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    778

    Domyślnie

    Ano cholera w Polsce to problemów dużo jest... Z Żytnią nie miałem przyjemności, osobiście do nich też raczej nie zawitam, a jakby jakaś awaria pogwarancyjna to liczę na krakowskie serwisy.

    Ale myślę, że nie jedynie konkurencja wyznacza jakość. Ona ją owszem z czasem wymusza. Ale jak ludzie nie są sfrustrowani swoim życiem to lepiej pracują. W Polsce życie bywa ciężkie pod względem ekonomicznym, a Polacy są mało odporni i zazdrośni, że hej. No bo inni mają lepiej. To ogólne uwagi ale myślę, że bliskie rzeczywistości

    Co do serwisów: Foto-Technika, Gdańsk, serwis Metza (który nb. robi lampy do Canona). Posłałem mojego 54 MZ-3 17.11.2005 i czekam. Po drodze miałem kontakt mejlowy, co do zaproponowanego taniego (jak miło!) przeprogramowania kostki, ale przewidywany termin naprawy jest przemilczany. Niestety dobry (tak słyszałem) serwis krakowski nie podjął się naprawy, bo do wymiany miał być oryginalny niedostępny moduł, tak więc nie miałem wielkiego wyboru. Nie mogę zarzucić serwisantom, że są niemili czy coś. Jak traktują sprzęt nie widzę. Są jedynie mało kontaktowi i działają jak mnie się zdaje dość powoli.

    Nie traktuję mojego sprzętu jak świętości, ale jest mi on potrzebny do pracy. Śmiem twierdzić, że serwisy czasem po prostu w dupie mają swoich klientów. Tu konkurencja mogłaby je zmusić do pewnej, że tak powiem zmiany mentalnej. Ale o ileż przyjemniej jeśli ludzie tak od siebie, z życzliwości serca są mili, a nie - bo inaczej z roboty wylecą...

    Czekam na krytyczne uwagi co do mojej idealistyczno-utopistyczno-naiwno-dziecinnej wizji lepszej Polski. Bo jak nie to se założe własne forum i tak Was obsmaruję, że Wam w pięty pójdzie (ostatni akapit to jedynie żart!, żeby nie było wątpiliwych ości)

  8. #18
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Paradox
    Vitez,wszystko się zgadza lecz pisząc tamten post miałem na myśli że czasami piszący może trochę upiększać

    No ciekawe... teraz piszesz ze "czasami" a w poprzednim poscie to bylo "tak naprawde chyba nikt" . I juz zaczynasz sie wycofywac rakiem bo znalezli sie tacy ktorych naprawde cos spotkalo w serwisie.
    No nic tylko na polityka cie wyslac tak manipulujesz slowami.

    Tak naprawde to sa to opinie naocznych swiadkow, ktorzy istnieja naprawde. I nie ma co wnikac w poziom upiekszania albo probowac negowac istnienie osob ktorych to naprawde spotkalo. Przydarzy ci sie albo nie przydarzy.

  9. #19
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Stockholm
    Posty
    159

    Domyślnie

    Te:CHYBA nikt i czasami uzywam gdyż nie mam pewności i mogę jedynie spekulować,natomiast gdybym napisał bardziej stanowczo to mogło być to odebrane jako pomówienia i że nie byłem,nie widziałem a pisze takie bzdety ect.Moim zdaniem zawsze uprzejmość i uśmiech pomaga i mam na myśli obie strony.
    Tak trochę OT co jest z godzinami,bo post ma 2godz wcześniej niż jest aktualna.
    Pozdr.
    EOS 50 I EF 70-200 4L I EF 17-40 4L I

  10. #20
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Paradox
    Tak trochę OT co jest z godzinami,bo post ma 2godz wcześniej niż jest aktualna.
    Pozdr.
    Pogrzeb w profilu:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=9908

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •