Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Wątek: Jaki obiektyw do pierwszych zdjęć ślubnych?

  1. #1

    Lightbulb Jaki obiektyw do pierwszych zdjęć ślubnych?

    Witam, jestem amatorką w fotografii. Znajoma chce żebym robiła na jej ślubie i weselu zdjęcia. Mój sprzęt to Canon EOS 1100D + 50mm 1.8 no i 18-55mm.
    Zamierzam wypożyczyć obiektyw na dzień ślubu. Jaki polecacie?
    Czy Sigma A 24-35 F2.0 DG HSM się nada? bo w sklepie gdzie mogę wypożyczyć, jest ich mało do wyboru. Czy może zostać przy swoich obiektywach i wypożyczyć jakąś lampę?
    Bardzo chciałabym, żeby te zdjęcia ładnie wyszły.
    Dziękuję za pomoc!

  2. #2

    Domyślnie Odp: Jaki obiektyw do pierwszych zdjęć ślubnych?

    Cytat Zamieszczone przez junctionn Zobacz posta
    Witam, jestem amatorką w fotografii. Znajoma chce żebym robiła na jej ślubie i weselu zdjęcia. Mój sprzęt to Canon EOS 1100D + 50mm 1.8 no i 18-55mm.
    Zamierzam wypożyczyć obiektyw na dzień ślubu. Jaki polecacie?
    Czy Sigma A 24-35 F2.0 DG HSM się nada? bo w sklepie gdzie mogę wypożyczyć, jest ich mało do wyboru. Czy może zostać przy swoich obiektywach i wypożyczyć jakąś lampę?
    Bardzo chciałabym, żeby te zdjęcia ładnie wyszły.
    Dziękuję za pomoc!
    W tym przypadku (1100d) bez lampy nawet nie wychodź z domu.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Jaki obiektyw do pierwszych zdjęć ślubnych?

    Niestety z lamp mam tylko do wyboru:
    Lampa Macro Ring Flash EM-140
    Lampa błyskowa Sigma EF-610 DG Super
    Sigma lampa błyskowa EF-610 DG ST
    czy któraś się nada? nie chciałabym też za bardzo razić światłem ludzi, a co do lamp nie mam doświadczenia

  4. #4
    Początki nałogu
    Dołączył
    Dec 2014
    Miasto
    Oberschlesien
    Posty
    389

    Domyślnie Odp: Jaki obiektyw do pierwszych zdjęć ślubnych?

    Nie lepiej sigmę 18-35/1.8 ?
    Może spróbuj jakieś mądrzejsze body pożyczyć? Klasy 5DII, 6D czy chociaż jakieś 7D.
    Widzę ostrość na nieskończoności...!

  5. #5