No widzisz, nie wiesz za bardzo o czym piszesz. Kilku znajomych ma LPG w imprezie STI i dokładnie wiem jakie są ograniczenia i wady.
Impreza STI to trochę inne auto niż zwykła impreza. Dodatkowo sprawa komplikuje, jeżeli jeszcze trochę "podłubana". Dość mocno wysilony silnik 2,5T z LPG nie lubi niskich temperatur zewnętrznych i poniżej -10st C po prostu nie działa. Najgorsze. że przy wyczynowej jeździe temperatura silnika na LPG idzie bardzo mocno w górę, woda i olej przekraczają 120st C, co działa destrukcyjnie. Potrzebne są dodatkowe chłodnice wody, oleju, pompy itd. czyli zwiększanie ciężaru i ograniczeń. Przy codziennej jeździe jest OK, ale na co dzień to można i fiatem pandą jeździć.
To samo z fotografią, możesz oszczędzać świadomie godząc się na pewne ograniczenia, a możesz płacąc więcej tych ograniczeń nie mieć. Pytanie w którą stronę chcesz pójść i tylko o to mi chodzi.
Ale to nie wątek o LPG, kolega nawiązał do tego więc sprecyzowałem.