Często sukces jest uwarunkowany nie tylko tym co sprzedajemy ale jak trafiamy do grupy odbiorczej, załozenie galerii w internecie to nic trudnego , masz szablony wordpress i jazda, gorzej z trafieniem do odbiorców, pozycjonowanie strony, reklamowanie się no i posiadanie znanego nazwiska, dzięki temu napewno łatwiej się wybić inaczej czeka cię cięzka praca. Druga sprawa jest taka ze klient częsciej jest nastawiony na fotografie z ktora moze sie utozsamić czyli np fotografia rodzinna/slubna , fotografia dla firm, produktowa (jego produktów ktore sprzedaje) i w tym wypadku mozna łatwiej znaleźć grupę odbiorczą, wrzucając kilka ładnych widoczków raczej ciężko będzie tymbardziej w dobie obecnej komputeryzacji gdzie wchodzac w google mozna znalezcfajne foty w duzym rozmiarze i poprostu je sciagnac i wyslac do drukarni, bo jak autor bedzie wiedzial ze u przeciętnego Kowalskiego wisi jego fota?