Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Tamron 90 f 2,8 VC czy Canon 100 f 2,8 L IS

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Katowice

Domyślnie Tamron 90 f 2,8 VC czy Canon 100 f 2,8 L IS

Witam
    Proszę o pomoc w wyborze obiektywu macro . Na dzień dzisiejszy jestem w posiadaniu body canon 6d i obiektywu sigma 150 f 2,8 macro . Jestem totalnym amatorem i większość zdjęć robię z ręki i przy świetle zastanym . Wiem że ta sigma cieszy się bardzo dobrą opinią , niestety z wyżej wymienionych powodów jakość wykonanych przeze mnie zdjęć pozostawia wiele do życzenia . Zdecydowałem się na kupno obiektywu macro ze stabilizacja , co wybtać ?
    - canona 100 f 2,8 L Is używkę za cenę około 2500 zł.
    - tamrona 90 f 2,8 VC nówkę za cenę 1890 zł .
    Bardzo proszę o pomoc w wyborze , może ktoś z Was miał do czynienia z obydwoma obiektywami .
    Mam jeszcze pytanie , czy nadają się do zdjęć portretowych . W moim posiadaniu jest jeszcze canon 24-105 f4 ,ale chciałbym mieć coś jaśniejszego do robienia zdjęć portretowych .
    Pozdrawiam

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Nowy Tomyśl

Domyślnie Odp: Tamron 90 f 2,8 VC czy Canon 100 f 2,8 L IS

Bierz Canona chyba nie trzeba zbytnio się rozpisywać na temat tego obiektywu. Wystarczy forum przejrzeć. Do portretu też się nada.
    Canon

Bywalec Awatar niki68
    Miasto
    Łuków

Jeżeli mając 6D i Sigmę 150 2.8 macro nie potrafisz osiągnąć zadowalających rezultatów, to mz kupno kolejnego obiektywu macro Ci nie pomoże. Sigma 150 to obiektyw, z którego na makropasji widziałem jedne z najlepszych zdjęć. A stabilizacja przy macro kiedy domykasz do f/8 ... f/11 przyda Ci się jak kij do ... Oba wskazane obiektywy są świetne ale gdy potrafisz to wykorzystać. Ja bym sprawdził czy ta Sigma trafia w punkt i więcej trenował :-) Jeśli do portretu to Canon zdecydowanie nad Tamronem.

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Poznań, WLKP

jak wyżej
    stabilizacja nic Ci nie pomoże jeżeli nie nauczysz się robić nie poruszonych zdjęć