Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
Witam,
przekażę uwagi odnośnie kontroli jakości do odpowiednich osób. Pomyłki mogą wynikać z ogromnej liczby zamówień, ale robimy wszystko co możemy, aby kontrola jakości działała solidnie. Co do opcji z nKatalogiem to jest dostępna dla osób, które z niej korzystały w starym systemie. Na nowej stronie nie promujemy tego z racji tworzenia nowego panelu dla fotografów, który będzie zawierał w sobie m.in. możliwość katalogu dla klienta.

Pozdrawiam,
Monika

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez BartasPL Zobacz posta
Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
Witam,
proces reklamacyjny jest stały dla Wszystkich klientów. Aby naprawić błąd potrzebujemy zwrotu produktu. Staramy się traktować wszystkich klientów na równym poziomie,a niewyjaśnione sprawy warto konsultować ze swoim opiekunem.

Pozdrawiam,
Monika

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez Czacha Zobacz posta
Opinia niestety jest taka, ze strasznie kuleje wasz support - w razie draki czlowiek odbija sie od betonowej sciany, zamiast otrzymac jakis gest ktory sprawi ze chetnie powroci do waszej firmy. Mega biurokracja w/g nieprzemyslanych wewnetrznych dyrektyw i zero elastycznosci.. to na prawde nie zacheca do korzystania z waszych uslug tym bardziej ze te wpadki sa czeste,wiec rownie czesto trzeba walczyc z wiatrakami. Moze warto wprowadzic nadrzedna dyrektywe, ze klient ma zawsze racje? Wyciagnijcie do nas pomocna dlon gdy takowej potrzebujemy i zaferujcie cos sensownego, co sprawi ze nie tylko my ale przede wszystkim nasi klienci beda zadowoleni. Teraz tego brak, wiec oferte na fotoalbumy przedstawiam od kogos innego.
Witam,
każdy z klientów ma swojego opiekuna handlowego i to z nim uzgadniane są warunki współpracy. Jeśli chodzi elastyczność to w miarę możliwości koledzy z działu handlowego starają się dostosowywać do Państwa wymagań. Jeśli spotkał się Pan z niedogodnościami związanymi z Pana zamówieniem to przepraszam i mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś Pan zdecyduje na współpracę.

Pozdrawiam,
Monika

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez cobalt Zobacz posta
Bez przesady, po co to kontrolować. Liczy się tylko zysk .
Kto te zdjęcia ogląda po roku czasu? Chyba tylko kobitki.
- Popatrz Gabrysia jaką ładną sunię miałam.
Witam,
staramy się, aby kontrola jakości działała bez zarzutu, a zadowolenie klienta z produktu jest dla nas najważniejsze.

Pozdrawiam,
Monika

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez briho Zobacz posta
Po tym co piszecie widzę, że najlepszefoto.pl ciągle nie ma zbyt dobrej reputacji. Ja kilka lat temu zrezygnowałem z ich usług po tym jak kolejny raz przysłali nie taki album jaki zamawiałem. Pomyłki były głównie w kolorach okładek. Oczywiście nie muszę wspominać, że nie fajnie było świecić przed klientem oczami i tłumaczyć się (z nie swojego) błędu. Po którejś z kolei pomyłce ze strony sklepu obiecali mi zniżkę na następny album, ale jakimś trafem kupon promocyjny nigdy do mnie nie dotarł. No to podziękowałem za współpracę.
Witam,
pomyłki zdarzają się wszystkim, zwłaszcza przy ogromnej liczbie zamówień. Jeśli chodzi o kody promocyjne to raczej rzadko z nich korzystamy i zniżkę na kolejny album dostałby Pan na pewno za pośrednictwem opiekuna.

Pozdrawiam,
Monika

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
I żeby tradycji stało się zadość, autor wątku oleje tu wypowiadających się i już nic nie napisze
Proszę mi wybaczyć nieaktywność na weekendzie już jestem i chętnie odpowiem na pytania.

Pozdrawiam,
Monika

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez zdebik Zobacz posta
Kasa...
Proszę rozwinąć komentarz, bo nie wiem czego dotyczy.

Pozdrawiam,
Monika