Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 43

Wątek: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Ostatnio wprowadziliśmy nowy produkt - zestaw okładek pokazowych Nowe wzory zestawu okładek pokazowych - najlepszefoto.pl

    Zwracamy się z zapytaniem czy już z niego korzystacie i czy pomaga Wam przedstawiać ofertę swoim klientom?

    Fotografowie ślubni i dziecięcy czekam na Wasze opinie!

    Monika

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Lębork
    Posty
    378

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

    Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
    Marki trzy.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

    Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
    Bez przesady, po co to kontrolować. Liczy się tylko zysk .
    Kto te zdjęcia ogląda po roku czasu? Chyba tylko kobitki.
    - Popatrz Gabrysia jaką ładną sunię miałam.
    C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
    www.cobalt.fr.pl

  4. #4

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Może najpierw poprawcie jakość kontroli tego co wypuszczacie do swoich klientów, bo poziom ten jest na żenująco niskim pułapie. Biorą pod uwagę ilość wpadek, to tej kontroli wcale nie ma. Prawie nie ma dnia, żeby ktoś nie narzekał, że dostał nie swoje albumy albo nie tak zrobione jak zamówił.

    Kiedyś była możliwość utworzenia na swoim koncie cennika albumów (z ich zdjęciami i opisem) dla klienta, zrezygnowaliście z tego?
    Witam,
    przekażę uwagi odnośnie kontroli jakości do odpowiednich osób. Pomyłki mogą wynikać z ogromnej liczby zamówień, ale robimy wszystko co możemy, aby kontrola jakości działała solidnie. Co do opcji z nKatalogiem to jest dostępna dla osób, które z niej korzystały w starym systemie. Na nowej stronie nie promujemy tego z racji tworzenia nowego panelu dla fotografów, który będzie zawierał w sobie m.in. możliwość katalogu dla klienta.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez BartasPL Zobacz posta
    Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
    Witam,
    proces reklamacyjny jest stały dla Wszystkich klientów. Aby naprawić błąd potrzebujemy zwrotu produktu. Staramy się traktować wszystkich klientów na równym poziomie,a niewyjaśnione sprawy warto konsultować ze swoim opiekunem.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez Czacha Zobacz posta
    Opinia niestety jest taka, ze strasznie kuleje wasz support - w razie draki czlowiek odbija sie od betonowej sciany, zamiast otrzymac jakis gest ktory sprawi ze chetnie powroci do waszej firmy. Mega biurokracja w/g nieprzemyslanych wewnetrznych dyrektyw i zero elastycznosci.. to na prawde nie zacheca do korzystania z waszych uslug tym bardziej ze te wpadki sa czeste,wiec rownie czesto trzeba walczyc z wiatrakami. Moze warto wprowadzic nadrzedna dyrektywe, ze klient ma zawsze racje? Wyciagnijcie do nas pomocna dlon gdy takowej potrzebujemy i zaferujcie cos sensownego, co sprawi ze nie tylko my ale przede wszystkim nasi klienci beda zadowoleni. Teraz tego brak, wiec oferte na fotoalbumy przedstawiam od kogos innego.
    Witam,
    każdy z klientów ma swojego opiekuna handlowego i to z nim uzgadniane są warunki współpracy. Jeśli chodzi elastyczność to w miarę możliwości koledzy z działu handlowego starają się dostosowywać do Państwa wymagań. Jeśli spotkał się Pan z niedogodnościami związanymi z Pana zamówieniem to przepraszam i mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś Pan zdecyduje na współpracę.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez cobalt Zobacz posta
    Bez przesady, po co to kontrolować. Liczy się tylko zysk .
    Kto te zdjęcia ogląda po roku czasu? Chyba tylko kobitki.
    - Popatrz Gabrysia jaką ładną sunię miałam.
    Witam,
    staramy się, aby kontrola jakości działała bez zarzutu, a zadowolenie klienta z produktu jest dla nas najważniejsze.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez briho Zobacz posta
    Po tym co piszecie widzę, że najlepszefoto.pl ciągle nie ma zbyt dobrej reputacji. Ja kilka lat temu zrezygnowałem z ich usług po tym jak kolejny raz przysłali nie taki album jaki zamawiałem. Pomyłki były głównie w kolorach okładek. Oczywiście nie muszę wspominać, że nie fajnie było świecić przed klientem oczami i tłumaczyć się (z nie swojego) błędu. Po którejś z kolei pomyłce ze strony sklepu obiecali mi zniżkę na następny album, ale jakimś trafem kupon promocyjny nigdy do mnie nie dotarł. No to podziękowałem za współpracę.
    Witam,
    pomyłki zdarzają się wszystkim, zwłaszcza przy ogromnej liczbie zamówień. Jeśli chodzi o kody promocyjne to raczej rzadko z nich korzystamy i zniżkę na kolejny album dostałby Pan na pewno za pośrednictwem opiekuna.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    I żeby tradycji stało się zadość, autor wątku oleje tu wypowiadających się i już nic nie napisze
    Proszę mi wybaczyć nieaktywność na weekendzie już jestem i chętnie odpowiem na pytania.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez zdebik Zobacz posta
    Kasa...
    Proszę rozwinąć komentarz, bo nie wiem czego dotyczy.

    Pozdrawiam,
    Monika

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 067

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez najlepszefoto.pl Zobacz posta

    Proszę rozwinąć komentarz, bo nie wiem czego dotyczy.

    Pozdrawiam,
    Monika
    Czego tu nie rozumiec? Wiele firm gdy rozwinie skrzydla zaczyna olewac klienta. Liczy sie tylko zysk, customer support kuleje itp. itd.

  6. #6
    Początki nałogu Awatar BartasPL
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    mazowieckie
    Wiek
    43
    Posty
    317

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
    5DIII, EOS R, 15-35L IS RF, 24-70L II, 50L, 85L1.2 RF, 135A, 600EX-RT, 430EX III-RT, PRO-1, Eizo CG243W
    500px

  7. #7
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    589

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez BartasPL Zobacz posta
    Mnie kiedyś najlpeszefoto wydymało na ponad 1000zł. Wyprodukowali albumy (3) z błędem, które oddałem klientowi obniżając cenę, bo wiadomo kwestia dotrzymania terminów w umowie, zachowania twarzy i relacji. Podczas składania reklamacji poproszono mnie o zdjęcie wady albumu i zwrot oryginalnych albumów. Po co ten zwrot skoro macie zdjęcie wady? Chodziło o pakiet 2+1 czyli duży album dla Pary Młodej i dwa mniejsze dla ich rodziców. Zabranie im albumów po ich wydaniu było niemożliwe/bezsensowne. W efekcie zapłaciłem za błąd producenta i straciłem reputację bo oddałem bubel (za grubą kasę), a te cwaniaczki z najepchefoto mimo kilkunastu wcześniejszych zamówień potraktowali mnie jak złodzieja, który chce mieć 2x więcej takich samych albumów dla klienta (?) Czy przedstawiam Waszą ofertę? Nie.
    Ja w odróżnieniu od Ciebie kolego jestem bardzo zadowolony ze współpracy z najlepszefoto. Nigdy nie było żadnych problemów. Zawsze jest dostępny dla mnie mój opiekun i polecam się z nim kontaktować. Uważam, że produkty są dobrej jakości i jest duża dostępność materiałów reklamowych co dla mnie jest ważne bo można w odpowiedni sposób zaprezentować klientowi swoją ofertę.

    Dziwi mnie twoja postawa, że jesteś rozczarowany iż musiałeś zwrócić wadliwe albumy. Przecież to normalna procedura. Czy jak kupisz wadliwy obiektyw to liczysz na to, że go zachowasz i dodatkowo otrzymasz nowy ?
    Nie mogę też zrozumieć jak mogłeś oddać klientowi bubla a potem narzekasz, że straciłeś reputację - przecież sam sobie jesteś winny.
    Ostatnio edytowane przez horak ; 20-07-2015 o 10:25

  8. #8

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez horak Zobacz posta
    Zawsze jest dostępny dla mnie mój opiekun i polecam się z nim kontaktować.
    W jaki sposób zostaje przydzielony taki opiekun?
    6d - s 35 1.4 a - c 85 1.8 - t 16-28 2.8 - 430ex ii - yn 560 iii - s nx 10 - s nx 30 2.0
    past: 5d - 40d - 20d - c 28 1.8 - c 35 2.0 - c 17-40 4.0 l - t 90 2.8 vc - c 70-210 3.5-4.5 - t 17-50 2.8 - t 17-35 2.8-4.0

    Paweł Postaleniec fotoBLOG

  9. #9
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    589

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez Pelson Zobacz posta
    W jaki sposób zostaje przydzielony taki opiekun?
    Przy nawiązaniu współpracy zostałem poinformowany kto będzie się mną zajmował. Zawsze można też zadzwonić i się dopytać. Akurat kontakt telefoniczny jest bardzo dobry. Tak się złożyło, że moim opiekunem jest właśnie Pani Monika - bardzo miła osoba, którą przy okazji serdecznie pozdrawiam.

  10. #10

    Domyślnie Odp: Jak przedstawiać ofertę Parze Młodej? Jakie narzędzia się przydają?

    Cytat Zamieszczone przez horak Zobacz posta
    Przy nawiązaniu współpracy zostałem poinformowany kto będzie się mną zajmował. Zawsze można też zadzwonić i się dopytać. Akurat kontakt telefoniczny jest bardzo dobry. Tak się złożyło, że moim opiekunem jest właśnie Pani Monika - bardzo miła osoba, którą przy okazji serdecznie pozdrawiam.
    Witam,

    opiekunowie są od jakiegoś czasu przypisywani do klientów (nie działa to od zawsze), ale jak widać tutaj zadziałało bez zarzutu. Koleżankę chętnie pozdrowię - zbieżność imion

    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez Pelson Zobacz posta
    W jaki sposób zostaje przydzielony taki opiekun?

    Witam, proszę o e-mail w wiadomości prywatnej to zaraz sprawdzę, że został do Pańskiego konta przypisany opiekun.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Ja współpracuję od paru lat i ostatnio zorientowano się (po moim pytaniu w tym wątku), że nie mam "opiekuna" Nie wiem jaka jest jego rola. Od lat go nie miałem i jakoś to się kulało. Oprócz ostatniej wpady, za którą nikt nie wziął odpowiedzialności. Nie ujrzałem nawet słowa PRZEPRASZAM. Za to ja musiałem przepraszać klientów za ewidentnie nie mój błąd i na własny koszt wysyłać albumy za granicę. I to mnie wkurza najbardziej. Kompletny brak odpowiedzialności nf. Zrobią bubla a Ty się tłumacz.
    Witam ponownie,
    tak jak wspominałam opiekunowie nie działają od kilku lat i czasem zdarzy się, że ktoś nie ma z góry przypisanego opiekuna. Zatroszczę się, aby następnym razem był już takowy do Pana przypisany.

    Pozdrawiam,
    Monika

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez blackninja Zobacz posta
    Ja współpracuję od paru lat i ostatnio zorientowano się (po moim pytaniu w tym wątku), że nie mam "opiekuna" Nie wiem jaka jest jego rola. Od lat go nie miałem i jakoś to się kulało. Oprócz ostatniej wpady, za którą nikt nie wziął odpowiedzialności. Nie ujrzałem nawet słowa PRZEPRASZAM. Za to ja musiałem przepraszać klientów za ewidentnie nie mój błąd i na własny koszt wysyłać albumy za granicę. I to mnie wkurza najbardziej. Kompletny brak odpowiedzialności nf. Zrobią bubla a Ty się tłumacz.
    Witam ponownie,
    tak jak wspominałam opiekunowie nie działają od kilku lat i czasem zdarzy się, że ktoś nie ma z góry przypisanego opiekuna. Zatroszczę się, aby następnym razem był już takowy do Pana przypisany.

    Pozdrawiam,
    Monika

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •