No i mi jeszcze ciążą raty za 70-200Zamieszczone przez Nemeo
![]()
....
Teraz tak gadam a jak spłacę to następny zaciągnę na kolejne szkiełko![]()
No i mi jeszcze ciążą raty za 70-200Zamieszczone przez Nemeo
![]()
....
Teraz tak gadam a jak spłacę to następny zaciągnę na kolejne szkiełko![]()
5DmII/BG-E6 + 1DmIII | EF 17-40/4 L | EF 28/1.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | EF 70-200/2.8 L
RS-80N3 | Speedlight 580 EX II + Sigma EF-500 DG Super | Manfrotto 055CLB + 141RC
___________
www.MD-FOTO.pl | Mój BLOG | Zapraszam
Zamieszczone przez mxdanish
Ja jak splace ten to czas na 100-400 8)
no ja właśnie między tym i stałką 400/5.6Zamieszczone przez Vitez
5DmII/BG-E6 + 1DmIII | EF 17-40/4 L | EF 28/1.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | EF 70-200/2.8 L
RS-80N3 | Speedlight 580 EX II + Sigma EF-500 DG Super | Manfrotto 055CLB + 141RC
___________
www.MD-FOTO.pl | Mój BLOG | Zapraszam
Polowalem sobie na ptaki tak dla wprawy 70-200 z TC 1.4 i:Zamieszczone przez mxdanish
- za krotki
- jak mi ptak zmykal z kadru to gdyby nie zoom (odzoomowywalem, szukalem punkcika na niebie i z powrotem zoom) to w zyciu bym go nie odnalazl. Stalka na statyczne stworzonka (zerujace ptaki) OK, ale na polowania (AF Servo, wszystkie punkty AF, ptaki, samoloty) - o wiele mniej wygodna. A z opinii wynika ze 100-400 ma baaardzo akceptowalna jakosc 8)
Wlezlismy na OT?
Chyba tak troszkęZamieszczone przez Vitez
Poza tym to jeszcze kilka rat przede mną i więcej czasu do namysłu ;-)
EOT
5DmII/BG-E6 + 1DmIII | EF 17-40/4 L | EF 28/1.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | EF 70-200/2.8 L
RS-80N3 | Speedlight 580 EX II + Sigma EF-500 DG Super | Manfrotto 055CLB + 141RC
___________
www.MD-FOTO.pl | Mój BLOG | Zapraszam
Ja rowniez musze sie zgodzi z Vitezem w mysl powiedzenia: "nie stac mnie na rzeczy tanie"
Lepij kupic, uzbierac czy wziac na raty cos dobrego, niz co chwila myslec o wymianie.
wiem ze najlepsza jest jasna stabilizacja ale......$![]()
fotografujac w trudnych warunkach oswieteniowych spotkalem sie z bolem braku stabilizacji przy prawie pelnej dziurze a dokladniej z brakiem ostrosci, statyw w b. wielu sytuacjach jest problemem, mam na mysli zdiecia typu reporterskie [+wnetrzna] bez zewnetrzej lampy, chodzi o to aby uchwycic jak najwiecej swiatla zastanego.....
jaka jasnosc zrekompensuje brak stabilizacji? interesujacy zakres to 17 - 80... czy szarpnac sie na C 17-40 L! ze swatlem 4! czy czekac na wynalazki tamrona czy tokiny w zakresie 17 - 50 z f 2,8?
jak zachowuje sie taka f4 "L" w porownanu z f2,8 czy IS w slabym swietle?
czy np f2,8 i podbijanie ISO da lepsze rezultaty niz IS?
chetnie uslysze Wasze przemyslenia i doswiadczenia na ten temat
zdecydowanie wybieram jasniejsze szklo niz stabilizacje.
a porownan 17-40 do 17-85 juz bylo kilka na forum wygrywala 17-40/4