Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Aparat/Obiektyw/Statyw - do 3000zł

Domyślnie Aparat/Obiektyw/Statyw - do 3000zł

Witam, mój budżet to 3000zł. Nie znam się za bardzo na fotografowaniu, ale szybko nadrabiam. Aparat będzie mi potrzebny do robienia zdjęć panoramicznych mieszkań w celu montowania wirtualnych wizyt. Nie interesuje mnie sprzęt używany. Jaki obiektyw będzie najlepszy do tego typu ujęć? O statyw też od razu bym prosił.

Z góry dziękuję .

Pełne uzależnienie Awatar salas
    Miasto
    KIELCE

Domyślnie Odp: Aparat/Obiektyw/Statyw - do 3000zł

canon 1200d + canon 10-18 stm + http://www.canon-board.info/pozostal.../index105.html przejrzyj kilka stron to na pewno coś dla siebie znajdziesz, celowałbym w TRIOPO / BENRO
    SONY

Pełne uzależnienie
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)

Cytat Zamieszczone przez Merol Zobacz posta
    Witam, mój budżet to 3000zł. Nie znam się za bardzo na fotografowaniu, ale szybko nadrabiam. Aparat będzie mi potrzebny do robienia zdjęć panoramicznych mieszkań w celu montowania wirtualnych wizyt. Nie interesuje mnie sprzęt używany. Jaki obiektyw będzie najlepszy do tego typu ujęć? O statyw też od razu bym prosił.

Z góry dziękuję .
    Czy masz jakiś swój wybór, czegoś sam szukałeś, czy tylko rzucasz hasło na każdym forum sprzętowym?

Pełne uzależnienie Awatar GalaktycznyMuczaczo
    Miasto
    London

Cytat Zamieszczone przez salas Zobacz posta
    canon 1200d + canon 10-18 stm + http://www.canon-board.info/pozostal.../index105.html przejrzyj kilka stron to na pewno coś dla siebie znajdziesz, celowałbym w TRIOPO / BENRO
    fajny zestaw i mysle ze najlepiej bo nowy co do statywu polecam https://www.google.co.uk/search?q=ve...n+ultra+luxi+l
    sam uzywam , z duzo ciezszym zestawem. Nie ma super opcji ale aparat stoi a w pomieszczeniach nic sie nie giba, wielka zaleta to jego waga i rozmiar. powiem że dosłownie kieszonkowy.