Ostatnio edytowane przez RobertON ; 19-05-2015 o 06:58
marmor_ns
Precyzyjniej, do scen dynamicznych (sport, taniec) ze względu na szybkość działania AF oraz konieczność "krótkich" czasów (by nie rozmywać ruchu) im lepsze światło (2,8; 2,0; ..tym lepiej). Rzeczywiście powyżej 2,8 lub IS do tego celu się nie nadają.
Skąd jesteś ?
jp
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Nowy Sącz.. W tej chwili znów myślę nad Sigmą 17-50 jako uzupełnieniem 50-150 a jak będę wymieniać na pełna klatkę to może i łatwiej to sprzedam..
----
A75(2004) -> 350D(2005) -> 600d(2013) -> 6d(obecnie) + 17-40mm f/4L; 50mm f/1,4 + 70-200mm f/2,8L USM;
VELBON Sherpa Plus 600 + VELBON PHD-52Q + Canon Speedlite 430EX II + Aputure Amaran HN100
No i ostatecznie mój wybór padł na C17-40L f/4 (używka w bardzo dobrej cenie), który jakościowo bardzo mi odpowiada a zaoszczędzone pieniądze zamierzam zainwestować w FF, który myślę że zrekompensuje ten 1,2EV..