Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Canon EF-S 18-135 3.5-5.6 IS STM - czy mam problem z obiektywem?

Widok wątkowy

  1. #12

    Domyślnie Odp: Canon EF-S 18-135 3.5-5.6 IS STM - czy mam problem z obiektywem?

    Witam!
    Sprawa się wyjasniła. Faktycznie był problem . Obiektyw z aparatem oddałem do serwisu Canona w Warszawie. Pierwsza ekspertyza to "Konieczność kalibracji obiektywu do bady". Po dokonaniu kalibracji (usługa płatna 123pln) okazało się że jest jeszcze gorzej. O ile na początku nieostre były zdjęcia na pełnym zoomie w nieskończoności to po tej kalibracji ostrość na pełnym zoomie w nieskończoności pogorszyła się na tyle, ze aparat wogóle nie był w stanie zrobić zdjęcia, nawet na LV. W związku z powyższym oddałem sprzęt (szkło + 70D) do reklamacji. Po dogłębnej analizie okazało się, ze jest wada w ustawieniach soczewek i trzeba dokonać korekty fizycznej wewnątrz obiektywu. Koszt to naprawy to 246pln + 123pln ponowna kalibracja do body. Ponieważ wcześniej ją robili a nie wykryli tej wady to poprzednio zapłaconą sumę uznali i musiałem dopłacić te 246pln.
    Obiektyw był kupiony w jednych z większych firm sprzedających nowy i używany sprzęt fotograficzny w Warszawie. Przy kupnie wystawiono mi gwarancję ale firma uchyliła się od zobowiązań już na etapie tych pierwszych 123pln więc oby wykupić swój sprzęt z serwisu Canona musiałem zapłacić z własnej kieszeni a potem przez wiele dni w żaden sposób nie zainteresowała się moją sprawą. Co gorsza, gdy Canon czekał na decyzję o zgodzie na odpłatną kalibrację oni nie udzielali tej odpowiedzi a gdy zadzwoniłem do właściciela tej firmy, która sprzedaje sprzęt usłyszałem "bym nie wydzwaniał co chwilę bo mają wiele innych ważnych spraw"! Poczułem się jakby mnie spoliczkowano - jak można tak powiedzieć do klienta!
    Wczoraj po odebraniu już naprawionego sprzętu z serwisu udało mi sie skontaktować z innym pracownikiem tej firmy, który obiecał mi że zajmie sie moją sprawą i prosił o kontakt we wtorek. Jeśli w żaden sposób nie poczują się do wsparcia mnie mimo, iż byli do niej zobowiązani wystawiając gwarancję to zwyczajnie ujawnię nazwę tej firmy a do tego prawie na pewno zgłoszę sprawę do sądu konsumenckiego.

    Aha, zapomniałem napisać, ze teraz obiektyw działa rewelacyjnie jak na urządzenie tej klasy i jestem zadowolony z naprawy w serwisie Canona na Żytniej.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Lutek ; 11-07-2015 o 09:51
    Lutek
    EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •