canon? 28-80 ultrasonic EF

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grek
    Coś już napisał
    • 2008
    • 51

canon? 28-80 ultrasonic EF

Witam!
    Jestem bardzo początkującym fotoamatorem;-) i jestem w trakcie kompletowania sprzętu dobrego do nauki fotografowania.

Mam dwa pytania:
    • Pierwsze odnośnie obiektywu: Canon 28-80 ultrasonic EF. Miał ktoś z was z nim styczność? Opłaca się jego zakup?

• Drugie odnośnie body odpowiedniego do nauki robienia zdjęć. Przymierzam się do zakupu Canon EOS 50e. Czy warto na początek zakupować takie body czy może lepiej najpierw zaopatrzyć się w coś mniej zaawansowanego?

Z góry dzięki za pomoc:smile:
  • gwozdzt
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 5780

Zamieszczone przez grek
    Witam!
    Jestem bardzo początkującym fotoamatorem;-) i jestem w trakcie kompletowania sprzętu dobrego do nauki fotografowania.

Mam dwa pytania:
    • Pierwsze odnośnie obiektywu: Canon 28-80 ultrasonic EF. Miał ktoś z was z nim styczność? Opłaca się jego zakup?
    myślę ze tak, ale raczej w "pierwszym wcieleniu" :-)

każde następne (II, III, ... ) to plasticzane kity.

ewentulanie zamiast tego mozesz rozważyć obiektyw EF 50/1.8 - znowu najlepiej w pierwotnej wersji:

bo wykonanie II woła o pomstę do nieba...

Zamieszczone przez grek
    Drugie odnośnie body odpowiedniego do nauki robienia zdjęć. Przymierzam się do zakupu Canon EOS 50e. Czy warto na początek zakupować takie body czy może lepiej najpierw zaopatrzyć się w coś mniej zaawansowanego?
    W zakresie bagnetu EF najpiękniejszy do nauki jest korpus EF-M:

ma jedną "wadę" - brak autofokusa :-)

ale 50/50E to rownież wspaniały aparat - do dzis go mile wspominam i polecam.
    kliszaki są dziś tanie, więc zdecydowanie nie pchaj się w nic typu EOS 300/500/3000.
    Ostatnio edytowany przez gwozdzt; 3209.
    Pozdrowienia, Tomek

Komentarz

• grek
      Coś już napisał
      • 2008
      • 51

Zamieszczone przez gwozdzt
      (...)