Witamy,
Drogi Panie mbiesiadnik.
Nawiązując do Pańskiego postu chcielibyśmy zauważyć, że dnia 9.11.2010r. otrzymał Pan maila z następującą informacją:
Opis technika:
Obiektyw wykazuje FF dla wartości przesłony F2.8, przy przesłonie F5.6 obiektyw przechodzi w duży BF. W tym modelu możliwa jest kalibracja dla wartości przesłony F2.8 i F5.6, dla innych wartości przesłony elektronika przyjmuje średnią. Obiektyw z racji konstrukcji toru optycznego ma tendencje do pływania punktu ostrości dla wartości przesłony od 1.4 do 5.6.. // Kalibracja obiektywu do dostarczonego body Canon 5D.
Koszt usługi: 180.00PLN.
Prosimy o wiadomość zwrotną ze zgodą bądź rezygnacją z naprawy.
Dnia 9.11.2010r. otrzymaliśmy od Pana wiadomość zwrotną następującej treści:
Wyrazam zgode na naprawe obiektywu.
pozdrawiam,
M.B******
Rozumiemy, że wyrażając zgodę zapoznał się Pan z treścią kosztorysu, gdzie wyraźnie zostało określone: "Obiektyw z racji konstrukcji toru optycznego ma tendencje do pływania punktu ostrości dla wartości przesłony od 1.4 do 5.6.'' Wyrażając jednoznaczną zgodę uważamy, że przyjął Pan tą informację do swojej wiadomości. Nadmieniamy również, iż otrzymał Pan tę informację 9.11.2010r. a nie jak Pan sugeruje dopiero w odpowiedzi na Pańskiego maila z dnia 6.02.2011r.
Na kalibrację nie jest udzielana gwarancja. Gwarancją są objęte wymienione przez nas elementy ewentualnie dokonane naprawy. Czyszczenie, konserwacja
jak również kalibracja nie jest objęta gwarancją. Sprzęt po kalibracji można sprawdzić przy odbiorze lub w przypadku wysyłki po rozpakowaniu (tzw.
gwarancja rozruchowa). Przy takim postępowaniu w przypadku szybkiego zgłoszenia uwag co do wykonanej kalibracji technik może wprowadzić
ewentualnie korektę. Sprzęt został wysłany 10.11.2010 a Pan rościł gwarancję dnia 6.02.2011r. o tak długim czasie tym bardziej nie możemy rozpatrywać gwarancji.
Niestety ten typ tak ma. Obiektyw nie posiada tylko dwóch przesłon, natomiast regulacji dokonujemy tylko i wyłącznie dla tych dwóch wartości i nie jest to wymysł technika,lecz ograniczenia programu serwisowego. O tym fakcie został Pan poinformowany w przedstawionym kosztorysie.
Podsumowując, uważamy, że sumiennie wywiązaliśmy się z określonych w kosztorysie czynności.
Pozdrawiamy,
Opto-Technika