Jak pewnie zauważą zainteresowani w zakładce "Plenery", program ramowy pleneru w Bornem Sulinowie przewiduje czas na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Canon-Foto-Klub, czyli najwyższy organ Władz Stowarzyszenia.
Termin Nadzwyczajnego Walnego Zebrania członków klubu decyzją Zarządu został wyznaczony na 4 września 2010r., w godzinach 19.00 - 21.00, w sali konferencyjnej udostępnionej przez właściciela "Pensjonatu Ani", z siedzibą przy ul. Spacerowej w Bornem Sulinowie, woj. zachodniopomorskie.
Z informacji jakie uzyskałem od gospodarza obiektu wynika, że w/w sala jest zlokalizowana w niedużej odległości od miejsca zakwaterowania (informacja na miejscu).
Jednocześnie zgodnie z §28 pkt4 statutu stowarzyszenia Zarząd wyznaczył termin drugiego Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków w razie nie przybycia na zebranie co najmniej połowy uprawnionych do głosowania na termin 4 września 2010r., w godzinach 19.15 - 21.00 w tym samym miejscu i z tym samym harmonogramem spotkania.
W przypadku nieodbycia się spotkania w pierwszym terminie, w drugim decyzje wiążące mogą zapadać zwykłą większością głosów obecnych na spotkaniu.
Jednocześnie pragnę przypomnieć członkom klubu, że zgodnie z §27 regulaminu stowarzyszenia w przypadku nie wzięcia udziału w spotkaniu mogą udzielić pisemnego pełnomocnictwa innemu członkowi klubu do podejmowania głosu stanowiącego w jego imieniu. Druk pełnomocnictwa został dołączony jako załącznik do maila jaki został rozesłany na listę mailingową biuletynu (proszę o sprawdzenie mailboxów). Proszę o własnoręczne jego wypełnienie i dostarczenie do sekretarza zarządu najpóźniej do czasu rozpoczęcia spotkania w formie papierowej poprzez wyznaczonego przez siebie pełnomocnika lub elektronicznego skanu na adres e-mail: sekretarz@canon-foto-klub.pl
Proponowany harmonogram obrad obejmuje:
1. Zamknięcie listy uczestników spotkania oraz udzielonych głosów pełnomocnych - sekretarz stowarzyszenia
2. Rozpoczęcie spotkania, odczytanie harmonogramu oraz raport w formie ustnej n.t. stanu klubu, a w szczególności podjętych oraz bieżących spraw formalnych i finansowych klubu - prezes stowarzyszenia
3. Zgłoszenie kandydatów na wakujące stanowisko Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
4. Odczytanie uchwały o wyborze Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej oraz przeprowadzenie głosowania
5. Odczytanie propozycji Regulaminu udzielania legitymacji prasowych C-F-K, w tym dyskusja nad regulaminem
6. Odczytanie uchwały o przyjęciu Regulaminu udzielania legitymacji prasowych C-F-K oraz przeprowadzenie głosowania
7. Sprawy inne - wolne wnioski
8. Zamknięcie spotkania - prezes stowarzyszenia.
Wszystkich Członków Klubu zapraszam serdecznie na proponowane spotkanie, a w przypadku niemożliwości udziału proszę o udzielenie pełnomocnictwa w swoim imieniu. Umożliwi to ułatwienie odbycia się zebrania w pierwszym terminie oraz przyczyni się do pełniejszego uczestnictwa w życiu klubu.