Page 416 of 608 FirstFirst ... 316366406414415416417418426466516 ... LastLast
Results 4,151 to 4,160 of 6075

Thread: Co nowego u Canona? [Plotki]

  1. #4151
    Zablokowany
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Poznań
    Age
    35
    Posts
    4,359

    Default

    Quote Originally Posted by MacGyver View Post
    Wiesz micles, fotografia nie kończy się na pstrykaniu ślubów w kościołach
    Akurat w tym wypadku nie mówiłem o ślubach, a bardziej o architekturze. Na ślubach używanie czasów dłuższych niż 1/40 (na którym to na 90% zrobię nieporuszoną fotę z 16-50) jest trochę nie teges jak dla mnie.

  2. #4152
    Pełne uzależnienie allxages's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2,549

    Default

    Sorry Panowie, ale jak zapominam statywu idąc robić landszafty albo kościół to po prostu wracam do domu po ten statyw

    @MacGyver: tylko, że 17-40 czy to 16-50 to NIE JEST uniwersalne szkło. To jest UWA. Do tego nie jest problemem na ultraszerokim kącie zrobić zdjęcie na 1/15 z ręki. Da się.

    Ale ok, zgadzam się z filmowaniem i panoramowaniem. Chociaż z tym drugim to tak średnio. bo panaromowanie przy 16mm to raczej obiektów bardzo blisko. A obiekty bardzo blisko bez problemu można panoramować bez IS.

    Ale ja się cieszę, że w szkłach poniżej 85mm nie ma IS. Szkło robiłoby się niepotrzebnie bardziej delikatne i droższe. Od 85mm to i OK. Widzę dużo sensu w stabilizacji.

    Takie moje zdanie, kłócić się nie zamierzam jednak

  3. #4153
    Uzależniony
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    884

    Default

    IS widzialbym chetnie w kazdym szkle.
    Najchetniej zobaczylbym stabilizacje matrycy tak naprawde, stabilizacja, plus matryca D3S + f1.4 i mamy noktowizor.

  4. #4154
    Pełne uzależnienie trampek's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Rzeszow, Poland
    Age
    43
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by micles View Post
    Na ślubach używanie czasów dłuższych niż 1/40 (na którym to na 90% zrobię nieporuszoną fotę z 16-50) jest trochę nie teges jak dla mnie.
    to z IS przy tych samych czasach zrobisz 3-4 mniej poruszone, a jak bedziesz chcial miec nadal poruszone to sobie Is wylaczac. Jak mawiali starzy kowboje:
    Lepiej miec pistolet i go nie potrzebowac, niz go nie miec a potrzebowac...:-P

    PS> CO mnie denerwuje to ze nie mozna edytowac posta !!!!!!!!!!!!!!
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Quote Originally Posted by dzik View Post
    IS widzialbym chetnie w kazdym szkle.
    Najchetniej zobaczylbym stabilizacje matrycy tak naprawde, stabilizacja, plus matryca D3S + f1.4 i mamy noktowizor.

    Stabilizacja w matrycy zabiera ci stabilizowany wizjer. zaloz 70-200 IS @ 200mm a zrozumiesz. Dlatego stabilizowana optuka jest lepsza, przynajmniej w Lustrach ( nie mowie o LV)

    Quote Originally Posted by allxages View Post
    Sorry Panowie, ale jak zapominam statywu idąc robić landszafty albo kościół to po prostu wracam do domu po ten statyw

    @MacGyver: tylko, że 17-40 czy to 16-50 to NIE JEST uniwersalne szkło. To jest UWA. Do tego nie jest problemem na ultraszerokim kącie zrobić zdjęcie na 1/15 z ręki. Da się.

    Ale ok, zgadzam się z filmowaniem i panoramowaniem. Chociaż z tym drugim to tak średnio. bo panaromowanie przy 16mm to raczej obiektów bardzo blisko. A obiekty bardzo blisko bez problemu można panoramować bez IS.

    Ale ja się cieszę, że w szkłach poniżej 85mm nie ma IS. Szkło robiłoby się niepotrzebnie bardziej delikatne i droższe. Od 85mm to i OK. Widzę dużo sensu w stabilizacji.

    Takie moje zdanie, kłócić się nie zamierzam jednak
    Majac mozliwosc wylaczenia is uwazam ze ten wynalazek powinien byc w kazdym szkle z fiszem wlacznie
    Last edited by KuchateK; 28-08-2010 at 01:48 AM.
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

  5. #4155
    Cenzor MacGyver's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    47
    Posts
    7,043

    Default

    Quote Originally Posted by allxages View Post
    @MacGyver: tylko, że 17-40 czy to 16-50 to NIE JEST uniwersalne szkło. To jest UWA.
    No dla mnie jest uniwersalne, a przynajmniej było do niedawna. Do popstrykania sobie "napamiątków" z wycieczki zapniesz na body właśnie coś takiego bo gdy poruszasz się w ciasnym mieście to 24 mm na szerokim końcu jest jednak za wąskie. Nie zmienia to faktu że masz rację iż nominalnie jest to UWA.
    Do tego nie jest problemem na ultraszerokim kącie zrobić zdjęcie na 1/15 z ręki. Da się.
    Na 16 mm jak najbardziej, jak masz wprawę to na 1/10 wyjdzie, ale na 50 mm już gorzej. No i ze stabilizacją dasz radę na 1/5 nie poruszyć przy 16 mm. IS staje się powoli standardem, sądzę iż za 3 - 4 lata w ogóle nie będzie już nowych szkieł bez tego dodatku (nie licząc manuali, ale to inna bajka)
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  6. #4156
    Zablokowany
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Poznań
    Age
    35
    Posts
    4,359

    Default

    I po raz kolejny kłótnia z serii 2.8 vs 4.0 IS. Wszystko zależy od tego co się fotografuje i jak się fotografuje.

  7. #4157
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    Oct 2006
    Age
    44
    Posts
    2,249

    Default

    Jak dla mnie to IS w szerokich katach ma wiekszy sens niz w dlugich.
    Szerokim najczesciej robi sie sceny, gdzie jest mala dynamika np. krajobraz, budynki itd. Robiac to wieczorem czy nad ranem to fajnie miec IS i klepac z reki w slabym swietle. Dla przykladu mialem 70-200 2.8 IS i tam IS w wiekszosci scen wylaczany poniewaz i tak trzymalem wysokie czasy fotografujac sport itd.
    Identycznie 300mm 2.8 - IS OFF, bo wiekszosc zastosowan go nie wymaga, a znowu w takiej 12-24 fajnie miec OS, bo czesto w mega slabym swietle cos pstrykam, czasy graniczne z sensownymi z reki (statywu nie dzwigam).

    Jak dla mnie IS/OS w szerokich ma ten sam sens co w tele.

  8. #4158
    Pełne uzależnienie trampek's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Rzeszow, Poland
    Age
    43
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by micles View Post
    I po raz kolejny kłótnia z serii 2.8 vs 4.0 IS. Wszystko zależy od tego co się fotografuje i jak się fotografuje.
    w zadnym wypadku...
    jak pisze wiekszosc osob to najlepiej byloby 1,4-2,8@IS.........
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

  9. #4159
    Zablokowany
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Poznań
    Age
    35
    Posts
    4,359

    Default

    Siudym : nie zapominaj o ptasiarzach, którzy ze swoimi telasami nierzadko koczują o dziwnych porach dnia i w ich wypadku każde ISO niżej to wielka korzyść. Podobna sytuacja w reporterce - konferencje prasowe...

    Trampek : wyższa cena, wyższa waga, wyższa awaryjność. 24L IS? 35L IS? Nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić...

  10. #4160
    Pełne uzależnienie trampek's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Rzeszow, Poland
    Age
    43
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by micles View Post
    Siudym : nie zapominaj o ptasiarzach, którzy ze swoimi telasami nierzadko koczują o dziwnych porach dnia i w ich wypadku każde ISO niżej to wielka korzyść. Podobna sytuacja w reporterce - konferencje prasowe...

    Trampek : wyższa cena, wyższa waga, wyższa awaryjność. 24L IS? 35L IS? Nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić...
    czy 70-200 Is jest wiekszy od brata bez Is.
    Czy kity 18-55... itd itp.. szkoda gadac.
    Nie wyskakuj tez cena, skoro mozna wsadzic to urzadzenie do szkla ponizej 400zl (kit canona, nikon do wszystkich budzetowych szkiel juz daje ) to mysle ze w szklach za 6-7k tez by sie zmiescil....
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

Page 416 of 608 FirstFirst ... 316366406414415416417418426466516 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •