Obiektywnie rzecz ujmując to takie oceny są bardzo subiektywne.
W szczególności w odniesieniu do fotografii prasowej, w której przede wszystkim istotna jest treść - często bardzo precyzyjnie określona przez zamawiającego. No i czynnik, który jeden z moich znajomych dziennikarzy określa jako stopień "psucia się newsa". Informacja zaczyna "śmierdzieć" niemal natychmiast po tym jak wypłynie i rzeczą niezwykle ważną jest żeby się możliwie jak najmniej "zepsuła" nim trafi do odbiorcy. Jakość techniczna i artystyczna to w tym świecie kwestie na prawdę czwartorzędne 8).
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
1/15 w 200mm 2.8 to akurat nie problem, sam testowalem i stare 2.8 IS przy 1/15 mialem z reki zdjecia ostre w wiekszosci jak dobrze trzymalem sprzet. Tutaj juz nie dobra reka wazna, ale 1/15 przy ruszajacej sie lekko glowie to magii nie ma i nie da sie zrobic ostro. No chyba, ze obiekt w tym momencie zamarł akurat w bezruchu.
http://www.optyczne.pl/2734-nowo%C5%...5%82adowe.html
Nie wiem czemu, ale nie powaliły mnie na kolana...
Nie chodzi mi o ich wartość artystyczną, ale jakość obrazowania.![]()
straszne mydło, niektore zdjecia zabijaja... http://pliki.optyczne.pl/can70-200II...-200_fot03.JPG
ani to poruszone, cholera wie, mam wrazenie ze ogladam fotki z jakies Sigmy 28-200 czy cos takiego
Nie cholera wie i nie mydło tylko front focus - welcome to Canon, yes we can.
Fot. 22 i 24 - nie wymagały chyba serva. Więc albo user erroralbo esencja Canona: i tak się sprzeda.
Kadry z Vancouver już sprzedały ten lens. Akceptowalne mild sharp/blur photo indoors na iso50/100 dla press events.
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 01-03-2010 o 13:48