powinien być 1 model z matrycą 20-24 mpx dla potrzebujących dużych odbitek - reszta modeli stop na 12mpx i pracować nad używalnym wysokim ISO
powinien być 1 model z matrycą 20-24 mpx dla potrzebujących dużych odbitek - reszta modeli stop na 12mpx i pracować nad używalnym wysokim ISO
A co to są duże odbitki - tzn. ile na ile żebym zrozumiał o czym mówimy i jakie obiektywy chcesz do tego przypinać.
A tak ogólnie to widzę że marketing canona działa znakomicie - zwiększanie matrycy jest doskonałym czynnikiem zwiększającym sprzedaż, przeciętny kowalski nic nie wie o szumach i dynamice za to megapixele to coś co przemawia do jego wyobraźni, w kompakcie miał 12mpix (albo i więcej) to w lustrzance też przecież powinien mieć - trzeba sobie to jasno powiedzieć grupą docelową są byli użytkownicy kompaktów można dać dużo mpix bo i tak robią małe odbitki i nie zauważą jakiegoś pogorszenia jakości, za to kupią większe nośniki. No i zawsze na pytanie kumpla ile ma megapixeli można powiedzieć liczbę większą niż liczba napisana na kompakcie kumpla. Ja z kompaktami mam nikłe doświadczenie bo nigdy nie posiadalem ani analogowego ani cyfrowego kompakta ale widzę że marketing działa.
Ktoś napisał że piszę wyrok nie mając aparatu w ręce - nie zgadzam się jak napisałem jestem szczęśliwym posiadaczem 500D (może nawet kupię 550D albo kolejny xxxD) i coś mogę powiedzieć (obiektywnie) o zaletach i wadach większej matrycy tutaj będzie bardzo podobnie.
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień