Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy! Cz.2

Mieszany widok

  1. #1
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
    I to chyba podsumowuje dobrze sprawę.
    To jest truizm, który skutecznie karmi żal i próżność konsumentów niedorosłych i zagubionych w handlu. Jego wydźwięk cichnie tam gdzie zaczyna się zwykła ludzka złośliwość i chęć wykorzystania sprzedawcy dla osiągnięcia własnego celu, niegrzecznie, nieelegancko i niezgodnie z umową bazując na tym,ze ten będzie obawiał się tego typu opinii właśnie z powodu jak wyżej. Jakieś to dla nas typowe, bo co kultura jak można szantażować i straszyć. Osobiście budzi to u mnie sprzeciw, ale to już moja sprawa. Mogę takich przykładów mnożyć na pęczki.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Tomasz1972 Zobacz posta
    Jakie to proste:
    Na stronie 3 instrukcji czytamy, że w zestawie powinna być instrukcja drukowana,
    oczywiście klient tego nie przeczyta, bo jej nie ma
    (pomijam fakt, że instrukcji nie można kopiować, publikować, itd.)
    Klient otrzyma instrukcję drukowaną jak tylko Canon ją dośle. Nie ma problemu. BTW interesującym faktem jest, że do kompaktów Canon daje pełna dokumentację TYLKO w formie PDF. Więc nie czepiajmy się detali.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 18-07-2008 o 11:04 Powód: Automerged Doublepost

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    To jest truizm, który skutecznie karmi żal i próżność konsumentów niedorosłych i zagubionych w handlu. Jego wydźwięk cichnie tam gdzie zaczyna się zwykła ludzka złośliwość i chęć wykorzystania sprzedawcy dla osiągnięcia własnego celu, niegrzecznie, nieelegancko i niezgodnie z umową bazując na tym,ze ten będzie obawiał się tego typu opinii właśnie z powodu jak wyżej. Jakieś to dla nas typowe, bo co kultura jak można szantażować i straszyć. Osobiście budzi to u mnie sprzeciw, ale to już moja sprawa. Mogę takich przykładów mnożyć na pęczki.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!


    Klient otrzyma instrukcję drukowaną jak tylko Canon ją dośle. Nie ma problemu. BTW interesującym faktem jest, że do kompaktów Canon daje pełna dokumentację TYLKO w formie PDF. Więc nie czepiajmy się detali.
    Uwierz mi ze na bazie takich truizmów wiele firm sobie doskonale poczyna i radzi nawet z trudnymi klientami.

    Jasne iz nie mowimy tutaj o zlosliwosciach, celowym dzialaniu np. oszukania sprzedawcy - bo tacy sa i beda - na szczecie jak sadze w zdecydowanej mniejszosci.

    A ukladanie swojego biznesu powinno byc pod klienta ktory sie nie zalicza do tej grupy - badz co badz znikomej.

    I nie zgodze sie iz to jest dla nas typowe (szantazowac, straszyc) - druga sprawa to to ze zła "akcja" wywoluje/przyciaga czesto zla reakcje.
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •