ja trochę z innej branży. Sprzedajemy ciastka i wychodzimy z założenia, że kazdy odbiorca i ten wielki i ten malutki tak samo ważny. Często ten malutki co od czsu do czasu kupował 2 kartoniki za 40zł ( i z tego jeszcze 10-20% wracał po terminie ważności - straty..??!! ) rozkręca się z róznych powodów i zaczyna brać po 40kart, a w tym wielkim markecie robią się puste półki i w końcu się zamyka...
Co chwila ktoś pisze, że kupił u nich i jest b. zadowolony.
Może tak być, czemu nie.
Ja też u nich kupiłem parę rzeczy (5D, 580II, 50/1.4), głównie dlatego, że jestem z Warszawy (mogłem dotknąć), jak i również dlatego, że udało mi się wynegocjować dobre ceny (w mojej opinii).Napisał Korean
Także ja z całego serca odradzam kupowanie tam. Co prawda trochę inne okoliczności to były ale zachowanie nie odbiegało od tego które opisał autor tematu.
Napisał meian
A ja zdecydowanie POLECAM FOTOit!
100% satysfakcji - ( widać jestem tym zadowolonym klientem
Mało tego, od jakiegoś czasu noszę się z zkupem 125/2.0 i jedną z pierwszych myśli był Fotoit. Natomiast po lekturze tego wątku nie ukrywam, że mi trochę przeszło. Opisane tu zachowanie świadczy o małości człowieka lub ludzi, którzy to "wyprodukowali". A chyba lepiej stykać się z ludźmi stosującymi uczciwe praktyki (nawet w handlu), a w szczególności dawać im na nas zarobić.
Błędy robi każdy, kto robi cokolwiek.
Natomiast zaproponowanie tylko bonusów w ramach przeprosin, z pominięciem meritum sprawy jest dla mnie nieporozomieniem. Wskazanie adresów e-mailowych dla ciekawych wyjaśnień ..., nie będę komentował.
Poważnym podejściem byłoby napisanie otwartym tekstem co się stało, kto zawalił i na końcu ew. przeprosiny. Jestem przekonany, że wielu z nas na tym forum po takim jasnym postawieniu sprawy traktowałoby Fotoit nie gorzej niż wcześniej.
A tak smród z wykipiałego mleka pozostał, pomimo że próbowano do tego mleka dosypać szczyptę czekolady.![]()
Ostatnio edytowane przez SAM ; 08-01-2008 o 15:36
Witam, chcialbym sie na wstepie przywitac, jestem tutaj nowy
Przegladam forum od kilku dni. Chcialem sprawdzic czy zancie sklep fotoit, oraz jak go postrzegacie. Dobrze, ze przeczytalem ten watek. Wyslalem kilka zapytan do nich mailowo i jezeli odpowiedza pozytywnie (na moja korzyść) to kupie u nich sprzet. Aczkolwiek bede sie wahal, nawet po odpowiedzi na maila. Mam inny sprawdzony sklep na Targowku, ale tam jest duzo drozej, duzo dalej i nie maja kart SanDiska , bo podobno zostaly wstrzymane z racji zwiekszania transferow.
Ciezki orzech do zgryzienia...
Mam jeszcze pytanie odnosnie gwaracji udzielanej przez sklep fotoit. Rozumiem ze nie daja gwarancji Canon Polska, tylko daja swoja. Jak to dziala i czy ktos juz z tego korzystal ?
Kupowałem u nich obiektywy 17-40 i 17-55 - na obydwa otrzymałem gwarancje Canon Polska.
5d2 + 6D + 24-70 2.8 + 70-200 2.8 IS II + 24 1.4 + 50 1.4
flickr
Tak, to jest mój pierwszy post na tym forum, przed chwilą się zarejestrowałem. Powiem więcej, nie rejestrowałbym się gdyby nie ten wątek. Na forum zaglądam od czasu kiedy zmieniłem FZ30 na 400D co polecam wszystkim posiadaczom pasikoników. Przeczytałem dokładnie ten wątek i stąd moja odpowiedź. Jestem spoza Warzawy, zakupy jednak zawsze robię w FOTOIT. Mam w stolicy sporo znajomych i przy okazji odwiedzin wpadam do tego sklepu. Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z moich wizyt w tym sklepie:
1. Zawsze byłem bardzo miło obsługiwany. Jako początkujący w systemie Canona miałem zawsze masę głupich pytań - zawsze dostawałem grzeczną i miłą poradę. Co więcej nie wciskano mi nie schodzącego sprzętu, czy najdroższego, ale logicznie i rzeczowo mówiono mi o jego wadach i zaletach. To rzadkość w tego typu sklepach.
2. Jestem strasznie niezdecydowany. Nigdy nie było problemem podłączenie kilku obiektywów, odpakowanie i pomacanie kilku aparatów. Fakt jest ciasno i dość ciemno w pomieszczeniu to przeszkadzało, ale wypróbować mogłem to co chciałem.
3. Zawsze dostawałem rabaty. Nie jestem z tych, którzy pytają nachalnie o zniżki, po pytaniu o "cenę ostateczną" końcówka, jakiś procencik odpadała z ceny wyjściowej.
4. To czym mnie już zupełnie przekonali do siebie - zdarzyła się sytuacja, że wpadłem przypadkowo do stolicy i zaszedłem do FOTOITU. Wybrałem obiektyw i poprosiłem o zatrzymanie go kilka dni dla mnie (nie miałem kasy). Czekał na mnie cierpliwie w tej szafie, w rogu, prawie dwa tygodnie.
5. Nigdy żadnych problemów z fakturami, rachunkami, gwarancjami.
Sklepy są różne, ludzie są różni, mają gorsze i lepsze dni. Nie wyobrażam sobie sklepu z którego wszyscy byliby zadowoleni. Bardzo dużo kupuję na Allegro. Podejrzanymi wydają mi się sprzedawcy, którzy mają 5000 sprzedanych przedmiotów i żadnego negatywu. Zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony - nie ma siły.
To brzmi jak laurka dla FOTOITU, ale takie są moje doświadczenia z tą firmą.
Zwłaszcza dla konkurencji...
Liczę się z tym. Fo są wilcze prawa forum i sam podobnie patrzę na nowych na forach, na których jestem starym wyjadaczem. Tym niemniej niektóre opinie o FOTOIT wydały mi się nazbyt emocjonalne i krzywdzące. Liczę się z tym, że większość popatrzy na liczbę postów przy moim nicku i pomyśli "zlew na misia" - takie jest forumowe życie. :-P
FotoIT to taka firma która ma w nosie obowiązujące w Polsce prawo i respektowanie praw kupującego określających zasady wymiany towaru na nowy. Trzeba postraszyć sądem albo urzędem skarbowym żeby rozmowa zeszła z wykręcania się od odpowiedzialności za sprzedawany towar na jakieś konkrety.
Obiegowa opinia o FotoIT że to cwaniacy i kombinatorzy jest jak najbardziej zasłużona. Kupując tam cokolwiek upewnij się że nie wciskają ci zwróconego przez kogoś z wadą sprzętu jako fabrycznie nowego, bo stosują taką praktykę.
Jaka tam ze mnie konkurencja, żadna. Udzielam się tu zresztą jako użytkownik sprzętu a nie jako sprzedawca, no może poza watkiem w dziale "Sprzedam".
O obiektywach wiem prawie wszystko