Strona 16 z 31 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 310

Wątek: Packshoty, czyli reklamowe zdjecia produktów

  1. #151
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    sama figurka mi się nie podoba ale fotka fajna technicznie

  2. #152
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Rzeszów
    Wiek
    34
    Posty
    574

    Domyślnie

    dzięki ;] bo figurke malował brat
    350D

  3. #153
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    43
    Posty
    60

    Domyślnie

    Witam Serdecznie

    Pewnie większość forumowiczów zna mnie od czasu bojów z www.cyfrowe.pl
    Tamten temat zakończony i kropka. A co do pack-shotów... bardzo chętnie podzielę się swoimi nowymi strzałami do broszurek reklamowych.



    (foty naturalne, odbicia oryginalne, jedynie podciągane levele w PSie, nic poza tym)

    No Panowie i Panie, nie ma co, zima się zbliża, trzeba podgonić ze stockami co by na gwiazdkę móc sobie nowe body kupić

    A jakby ktoś zechciał pogadać o stockach, reklamówkach etc... zapraszam na priv

    Pozdrawiam Serdecznie,
    Kuba.

  4. #154
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jsemeniuk Zobacz posta
    Witam Serdecznie

    Pewnie większość forumowiczów zna mnie od czasu bojów z www.cyfrowe.pl
    TA jakby ktoś zechciał pogadać o stockach, reklamówkach etc... zapraszam na priv

    Pozdrawiam Serdecznie,
    Kuba.
    foty jak marzenie - miło popatrzeć ! prima sort
    pozdr

  5. #155
    Bywalec
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    3City
    Posty
    108

    Domyślnie

    No przyznam ze bardzo ciekweie to wyglada gratki

  6. #156
    Coś już napisał Awatar kaen
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Łódź
    Posty
    77

    Domyślnie

    Wrzucę kilka nietypowych zdjęć produktowych





    Normalnie - w stanie "zgaszonym" - wygląda to tak:


    Uprzedzając pytanie "co to" - są to zalane w specjalnym silikonie taśmy z powierzchniowymi diodami LED. Zastosowanie ma to w reklamie i oświetleniu dekoracyjnym.

    kaen

  7. #157
    Pełne uzależnienie Awatar zanussi
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    to tu to tam
    Wiek
    49
    Posty
    1 696

    Domyślnie

    wracając do renderingu 3D mój znajomy od kilku lat prowadzi w zespole jeden z lepszych forów o 3D w europie adres tej strony: www.evermotion.org znajdziecie tam mnóstwo renderingów, także samochodów.. mówię wam - niedługo rendering będzie konkurencyjny do fotografii
    Oko plus aparat - dobrana para.

    sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....

  8. #158
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Jelenia Góra/Wrocław
    Posty
    436

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zanussi Zobacz posta
    wracając do renderingu 3D mój znajomy od kilku lat prowadzi w zespole jeden z lepszych forów o 3D w europie adres tej strony: www.evermotion.org znajdziecie tam mnóstwo renderingów, także samochodów.. mówię wam - niedługo rendering będzie konkurencyjny do fotografii
    Już od dawna jest konkurencyjny. Może nie aż w tak dużym stopniu jak dla video, ale jest.

    Zakładając, że dostanę gotowy projekt graficzny na kartonik, opakowanie, cokolwiek, rzucam taką texturę na model, z reguły scenę mam już ustawioną, kilka kamer, suwakami zmieniam światła, klik i masz co chcesz w każdych warunkach w kilka chwil. Przy tego typu packszotach produktów wolę stosować rendery niż foto. Przy okazji można łatwiej zrobić "idealny" wizerunek produktu.

    PS. Eryk, zdjęcia spożywki wymiatają, respekt!
    Ostatnio edytowane przez chyrus ; 31-08-2007 o 12:15

  9. #159

    Domyślnie

    Zapytam z ciekawości... jak długo robi się rendring np. jakiegoś produktu?
    Trzeba do tego jakichś specjalnych programów?

    PS. Eryk, zdjęcia spożywki wymiatają, respekt!
    Dzięki.

    PS.
    Te zdjęcia robi czer...nastolatek

  10. #160
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Jelenia Góra/Wrocław
    Posty
    436

    Domyślnie

    Nie liczy się wiek, liczy się praca, zacięcie i dobre oko. Czasy się zmieniają i w tym wieku już nie kopie się gały przed blokiem lecz trzaska packszoty Co za świat...

    Czas renderingu... w zależności od rozdzielczości pikczera, zastosowanych metod oświetlenia, dokładności symulacji oświetlenia. Np. taki dezodorant jak u kolegi w poście wcześniej z podobnym oświetleniem i takiej wielkości uzyska się w kilkadziesiąt sekund. Kolejną zaletą rendera jest ograniczenie rozdzielczości obrazu wynikające z posiadania pamięci RAM (na ram też jest rada - liczenie w passach) i... możliwością czekania na wieeeelki render.
    Dobra architektoniczna vizka z super realistycznym oświetleniem może zająć nawet godziny.

    Oto link do sajta http://www.kraytracing.com/index.php?subpage=3
    człowieka, rodaka, który tworzy wspaniały raytracer. Są przykłady, warto obejrzeć i porównać z foto. BTW sterylność renderów jest często ich zaletą - "idealny obraz produktu", dlatego komercyjne rendery są takie jakie są - sterylne.

    EDIT: inna zaleta rendera: ostrość masz taką jaką chcesz i gdzie chcesz, możesz mieć głębię ostrości, lub nie, bokeh jaki chcesz. Nie będzie zakrzywień, dystorsji, no chyba, że sobie zażyczysz i klikniesz w opcje fiszjajo czy co tam chcesz. HDRi wygenerujesz natychmiast. Rozpiętość tonalna? każda. Render od razu z kanałem alpha. W foto na wiele podobnych rzeczy ma się ograniczony wpływ, w 3D nie masz ograniczeń, no chyba, że projekt wymaga superliczydeł (czaas)
    Ostatnio edytowane przez chyrus ; 31-08-2007 o 13:34

Strona 16 z 31 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •