... zgaś tą lampe w aparacie.
... zgaś tą lampe w aparacie.
Moje zdjęcia
RIP: Canon 40d, Tokina 10-17 Fisheye, Canon 70-200L f4, Canon 17-40L f4, Canon 50 f1.4, 6x Sunpak 555+2x Quantum Battery Pack, 3x PocketWizard MultiMAX (sprzęt skradziono w Krakowie, numer seryjny Body: 0930516228)
maxbmx - jakim obiektywem robisz zdjecia?
Nikon Lowepro Zeiss Tamron Sigma Sony VAIO Manfrotto i duzo innych dupereliCanon? moze niedlugo!
10-17 fisheye tokina
70-200 2.8 sigma
28-75 2.8 tamron
50mm (1.8) canon
i juz za niedługo 17-40 i 70-200 f4 canona (70-200 f4 zamiast sigmy)
Moje zdjęcia
RIP: Canon 40d, Tokina 10-17 Fisheye, Canon 70-200L f4, Canon 17-40L f4, Canon 50 f1.4, 6x Sunpak 555+2x Quantum Battery Pack, 3x PocketWizard MultiMAX (sprzęt skradziono w Krakowie, numer seryjny Body: 0930516228)
interesuje mnie ta tokina, moglbys powiedziec troche na jej temat?
Nikon Lowepro Zeiss Tamron Sigma Sony VAIO Manfrotto i duzo innych dupereliCanon? moze niedlugo!
Tokina w przypadku canona to jedyne wyjscie (no chyba ze 1ds ktos ma) - Ci ktorzy pieprzą że jest nie ostra chyba porównują ją ze stałkami L. Aberacje chromatyczne oczywiscie sa dosc spore tak jak to zazwyczaj ma miejsce przy bardzo szerokich kątach ale to nie problem, Raw i po kłopocie
W przypadku nikona wybrał bym nikora 10.5
tu masz kilka przykładów, wszystkie szerokie zrobione tokiną:
http://maxbmx.ownlog.com/3986,kategoria.html
http://maxbmx.ownlog.com/5073,kategoria.html
http://maxbmx.ownlog.com/Marek-Ogien...omentarze.html
Moje zdjęcia
RIP: Canon 40d, Tokina 10-17 Fisheye, Canon 70-200L f4, Canon 17-40L f4, Canon 50 f1.4, 6x Sunpak 555+2x Quantum Battery Pack, 3x PocketWizard MultiMAX (sprzęt skradziono w Krakowie, numer seryjny Body: 0930516228)
maxbmx..
rozumiem ze "zgas ta lampe było do mnie"
to był moj pierwszy wypad na tego typu rzeczy, wiec doswiadczenie znikome.
Moze masz jakies rady dla laika takiego jak ja.
jak wyzwalasz lampe?
Bo to ze nie jest na sankach na aparacie to juz wiem.
Kabel, Radio czy moze Speedlite Transmitter?
chyba zę znajdziesz pomocnika który bedzie trzymał inna lampe z fotocelą pare metrów obok ciebie zeby swiatlo padało na obiekt pod innym, katem i bedziesz miał jak w studio
Morafi: Jezeli nie musisz (zawody, szybk reporterka) to nie zakładaj lampy na aparat bo to "spłaszcza" zdjęcie... staraj się umieszczać lampy pod kątem tak aby tworzyły się cienie i swiatła (według uznania).
Lampy odpalam radiowo. (Sunpaki 555 odpalane pocket wizardami)
Fotocela nadaje sie tylko do studia. Chyba że masz nerwy ze stali.![]()
Moje zdjęcia
RIP: Canon 40d, Tokina 10-17 Fisheye, Canon 70-200L f4, Canon 17-40L f4, Canon 50 f1.4, 6x Sunpak 555+2x Quantum Battery Pack, 3x PocketWizard MultiMAX (sprzęt skradziono w Krakowie, numer seryjny Body: 0930516228)
maxbmx
Mam łacznie 3 lampy 550Ex i na slave moge odpalac 3 jednoczesnie tylko musiałbym ta lampe na aparacie skierowac do tyłu zeby tylko odpalała 2 pozostałe. Mysle ze bedzie dobrze.
Masz racje ze 2 lampy z 2 roznych stron. Jest o wiele ciekawszy efekt.
Tylko potzebuje 2 chetnych do trzymania
ale to juz moj problem.
Mozesz powiedziec o tym wyzwalaniu radiowym.
Jak to wyglada i jakis szerszy opis moze gdzies na necie
Myśle że statywy są całkiem chętne to trzymania lamp
Co do radiówek. Nie ma tu wiekszej filozofii, poprostu zdalnie odpalają lampy, oczywiscie wszystko na manualu - wejdz na bhphoto albo na ebay zeby zobaczyc jak wyglada radiowka pocket wizard albo quantum.
Moje zdjęcia
RIP: Canon 40d, Tokina 10-17 Fisheye, Canon 70-200L f4, Canon 17-40L f4, Canon 50 f1.4, 6x Sunpak 555+2x Quantum Battery Pack, 3x PocketWizard MultiMAX (sprzęt skradziono w Krakowie, numer seryjny Body: 0930516228)