Test obiektywu Sigma 50-150 mm f/2.8 APO EX DC HSM już dostępny:
http://www.optyczne.pl/index.php?tes...ywu&test_ob=49
Miłej lektury!
Arek
Dzieki.
Tyle sie juz naczytalem na temat telecentrycznosci, braku ostrosci na brzegach, winietowaniu, ogolnie o nieprzystosowaniu starych szkiel do swiata cyfry.
A tutaj prosze nowe szkielko, jasne tele a nie jakies ekstrymalnie szerokie, zaprojektowane specjalnie do cyfry i co - gdzie ta telecentrycznosc, brak winiety, itd.... ;-)
Hehehe. Bo te cale gadanie o tym ze szkla DX/APS czy jak je zwa, beda lzejsze, mniejsze, tansze i lepsze, to jeden wielki belkot marketingowy uzasadniajacy istnienie tegoz formatu DX/APS.
Ciekawe tylko za ile lat, producenci beda tlumaczyc uzytkownikom powody powrotu do FF.
Marcin
Chciałbym mieć więcej czasu na fotografowanie.
To fakt. Wiele osób się na to dało nabrać. Wystarczy poczytać np. dyskusję tutaj:
http://www.optyczne.pl//index.php?news=344
Ponieważ o test tego obiektywu było sporo pytań, polecam lekturze materiał na temat 70-300 IS USM:
http://www.optyczne.pl//index.php?te...ywu&test_ob=52
Arek
Z drugiej jednak strony Canona 70-300 IS wraz z korpusem klasy 20/30D da się jeszcze zawiesić na szyję i spokojnie pospacerować z nim nawet klika kilometrów. Jest to znacznie trudniejsze z L-ką i to wcale nie dlatego, że mocniej rzuca się w oczy.
No offense ale albo się ośmieszasz albo ja czegoś nie rozumiem.
70-300 - 630 gram
70-200/4 - 705 gram
Tu nie tylko chodzi o wagę ale o gabaryty (172 x 76 mm vs. 142.8 x 76.5 mm). Znacznie trudniej jest chodzić z zawieszonym swobodnie na karku zestawem 20D + 70-200 niż 20D + 70-300 IS. Ręczę Ci, że próbowałem jednego i drugiego. Takie jest moje zdanie, choć nie musi być ono podzielane przez innych. Są przecież różne karki...