Pokaż wyniki od 1 do 10 z 467

Wątek: Viltrox wycofuje się z systemu Canona RF. Canon blokuje działania Viltroxa.

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar cybulski
    Dołączył
    Aug 2022
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 194

    Domyślnie Odp: Viltrox wycofuje się z systemu Canona RF. Canon blokuje działania Viltroxa.

    Powróżmy zatem metodą Candara
    Załóżmy że Canon zaproponował licencję na RF w postaci 500$ od wyprodukowanego szkła do RF w okresie ochrony patentowej albo np. na 5 lat .... Viltroxowi chyba się nie kalkuluje i wycofuje. Samyangowi też nie. A czemu pincet bo np Canon sobie wyliczył że każde szkło innego producenta przynosi stratę marży z ich szkieł RF L w kwocie 500$ a ktoś to musi pokryć.
    Proste.

    Będąc użytkownikiem Canona, nie mam problemów z serwisem, ba nawet rzadko go potrzebuję. Części są od ręki, serwis sprawny.
    O którym producencie możemy to powiedzieć - no słucham ?

    Osobiście nie chcę aby Canon miał obsługę serwisową tak fatalną jak konkurencja, po to m.in go wybrałem aby m.in ten problem mieć z głowy. No ale sprawny serwis gwarancyjny kosztuje, rozumiem to i mi to pasuje.
    Ostatnio edytowane przez cybulski ; 03-09-2022 o 12:22
    linktr.ee/zbigniewurban5150 ||Canon R5 R |RF16/2.8 EF35/2IS RF50/1.8, Sigmy Art EF 35/1.4 50/1.4 , TTA50/0.95, 7A50/1.1, VM Noktony 40/1.4SC 75/1.5, EF85/1.2L II, EF16-35/4L IS, RF24-105/4L, EF200/2.8| Sony A73 SY 35-150/2-2.8 | Nikon D750 28-105/3.5-4.5D |Heliosy 58/2 50/1.8, Takumar Super 55/1.8 ||iPhone 14 PRO||

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar candar
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Chrząszczyrzewoszczyce, Powiat Łękołody
    Posty
    3 394

    Domyślnie Re: Odp: Viltrox wycofuje się z systemu Canona RF. Canon blokuje działania Viltroxa.

    Cytat Zamieszczone przez cybulski Zobacz posta
    Powróżmy zatem metodą Candara

    Będąc użytkownikiem Canona, nie mam problemów z serwisem, ba nawet rzadko go potrzebuję. Części są od ręki, serwis sprawny.
    O którym producencie możemy to powiedzieć - no słucham ?

    Osobiście nie chcę aby Canon miał obsługę serwisową tak fatalną jak konkurencja, po to m.in go wybrałem aby m.in ten problem mieć z głowy. No ale sprawny serwis gwarancyjny kosztuje, rozumiem to i mi to pasuje.
    ???

    Zapytam z ciekawości, czy serwisowałeś kiedykolwiek coś nie mającego w nazwie Canon?

    Tamrona z serwisu autoryzowanego w RP dostałem w ciągu 4 dni od wysyłki (był na gwarancji więc gratis wymiana przysłony), natomiast autoryzowany serwis Sigmy w Polsce (Samsung Sigma) mam na miejscu i od ręki gratisowo wykonują kalibrację oraz wgranie nowego firmware - szybciej już się nie da.

    Naprawdę należy obsikać wszystkich innych producentów pisząc o nich "kundle" i pisać nieprawdziwe informacje o ich serwisach? Tak działa forum C-B? To już paski C-B , czy jakoś inaczej można to nazwać/zdiagnozować?

    ps.
    zachowajmy choć krztynę obiektywizmu i zdrowego rozsądku! Będę wdzięczny jak zejdziesz ze mnie, bo męczą mnie już kocopoły, które wypisujesz.
    Ostatnio edytowane przez candar ; 03-09-2022 o 13:24
    Dawniej A1, F1N, EOS 50, 5, 3, 10D, 7D, 5D MARK I i II i III , M DYNAX 505si , 7000 i 8000i , P K1000, ME SUPER, SUPER A , Fuji X-E1, X-T1, X-T2 , Nex5, A7 I ,II i III. Nikon F-601, 801s , Z6 obecnie: A7 IV , Nikon J1, Canon F1N , Kodak SIX20 , WELTI Ic i M42 moja strona II MM II IG II FB II 35photo II 500px II 1x.com

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •