https://www.fotopolis.pl/newsy-sprze...eos-5d-mark-ii
Co prawda nie "holiłudzki kinowy", tylko tasiemiec telewizyjny, ale news z czasów, gdy do poważnego filmowania służyły tylko kamery, i równie nie na temat, jak Twoja wiadomość![]()
https://www.fotopolis.pl/newsy-sprze...eos-5d-mark-ii
Co prawda nie "holiłudzki kinowy", tylko tasiemiec telewizyjny, ale news z czasów, gdy do poważnego filmowania służyły tylko kamery, i równie nie na temat, jak Twoja wiadomość![]()
“The Possession Of Hannah Grace” is a new Hollywood thriller that hit theaters at the end of November 2018. What most theatergoers won’t know is that it’s the first Hollywood feature film shot start-to-finish on a full-frame mirrorless camera, the Sony a7S II.
Sony A7S II jest już (teraz) używany jako kamera przez profesjonalistów/filmowców
A wersja III ma mieć jeszcze większe możliwości w tym zakresie !!
Czego jeszcze nie rozumiesz ?
jp
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 05-12-2018 o 09:42
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Naprawdę wierzysz w takie cuda, że ktoś kto miałby do wyboru Arri Alexa, albo REDa, wybrał Sony A7sII z gównianym 8bitowym obrazkiem? Widziałeś trailer tego filmu? Widziałeś logo Sony?
Przeczytałeś tekst z linku, który zamieściłeś? Np to:
"To me, it looks like they just ended up making more work for themselves by having to build out enormous rigs to make the a7SII usable and functional on a movie set."
albo to:
“The Possession Of Hannah Grace” still had a budget of $9,500,000 USD (estimated), so they could have easily chosen to use a Sony VENICE, as it looks like Sony themselves was quite heavily involved with the production. "
Gdyby Sony kazało nakręcić ten film telefonem, to też by to zrobili, tylko co z tego wynika? A7SII dalej ma gówniany 8 bitowy obrazek i nawet pięć nakręconych produkcji tego nie zmieni.
Ostatnio edytowane przez sv ; 05-12-2018 o 14:59
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Nie rozumiesz, czy udajesz, że nie rozumiesz? Sony zapłaciło za zrobienie marnego filmu. Warunkiem było zastosowanie A7IIs. Ktoś się zgodził. Sony zapłaciło 9,5 mil $ na produkcję tego gniota i dostarczyło na plan najbardziej wypasione szkła (Hawk Anamorphic), które kosztują więcej niż ciężarówka wypełniona po brzegi tymi A7. Zrobili film, a każdy kto zna branżę i ma trochę oleju w głowie pokiwa tylko z politowaniem głową. Jan Pawlak i jemu podobni są zachwyceni. Czego tu nie rozumiesz?
"It’s slightly ironic that the production said they were interested in shooting with a very lightweight camera, yet they built it out to a size that makes it no smaller than what an ARRI ALEXA MINI or RED package would end up being."
Ostatnio edytowane przez sv ; 05-12-2018 o 15:26
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 05-12-2018 o 15:30
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
To są szkła anamorficzne. Dają specyficzny look; na filmie najczęściej objawia się to w postaci poziomej flary z ostrych źródeł światła, "kółka" rozmycia są jajowate. Służyły do tego, żeby uzyskać panoramiczny obraz z klatki filmowej 4/3. Niektóre bezlustra umożliwiają zapis anamorficzny (4/3) np Panasonic GH5. Ten Sony oczywiście nie ma trybu anamorficznego, ale kto by się tym w Sony przejmował, skoro to i tak pic na wodę, fotomontaż. Pan Pawlak przeczyta i poda dalej jakie to ********e filmy kinowe można kręcić Sony A7. O technice anamorficznej możesz poczytać:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Obraz_anamorfotyczny
Ale skąd to marketingowcy od telewizorów mogą wiedzieć? Swoją drogą ciekaw jestem jak na takie akcje reaguje dział filmowy w Sony Pro (np ci od Venice)? Chyba nie są zachwyceni tym co wyrabiają ich koledzy :-)
Ostatnio edytowane przez sv ; 05-12-2018 o 20:39
Wybierz odpowiedź, która Ci pasuje:
a) Twojego zaślepienia, z którego żartuje większość aktywnych użytkowników forum
b) tego, co ma informacja o filmie zarejestrowanym przez a7sII do tematu dyskusji - napisałeś to w wątku o a7III
Tak, Sony ("już") jest używane jako kamera przez profesjonalistów. Podałeś tą informację, więc odniosłem się do niej podając inną, że Canon jest także używany przez profesjonalistów do tworzenia filmów, i to od dawna. Podobnie jak sprzęt innych firm. I co z tego wynika dla forum canon-board, co to wnosi nowego w dyskusję o a7III? Moim zdaniem nic, stad mój lekko żartobliwy , lekko ironiczny komentarz. I na tym zakończę dyskusję, niezależnie czy czegoś jeszcze nie rozumiesz.