ale w czym problem koledzy skoro wiekszosc z Was robi rawy? dla mnie to zaden argument i powod do stresu nawet jak od czasu do czasu zapne m42. wszystko i tak w postprocesie do ustawienia
ale w czym problem koledzy skoro wiekszosc z Was robi rawy? dla mnie to zaden argument i powod do stresu nawet jak od czasu do czasu zapne m42. wszystko i tak w postprocesie do ustawienia
Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty
Czepiacie się i tyle, zamiast robić zdjęcia![]()
Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.
tak po prawdzie, to kolory Samyanga 14 sa dosc mocno przeklamane i ocieplone w porownaniu z np. elzbietami.
sa zdjecia, gdzie to ocieplenie sie sprawdza (landszafty rano czy poznym popoludniem), ale sa takie, gdzie zre po oczach.
korekta kolorow w RAW to nie jest, wbrew pozorom, taka prosta sprawa. przynajmniej jak sie robi nature, gdzie jest
duzo niebieskiego (czy fioletowego) i zielonego ewentualne ocieplenia kolorow czy inne niedoskonalosci w transmisji
spektrum kolorow sa bardzo wyraznie widoczne i ciezkie do dobrego skorygowania.
być może masz rację tylko ja nie zwracam na to zupełnie uwagi a zrobiłem już kilka plenerów 14tką samiego![]()
Skupiam się na zdjęciach a nie na tym czym fotografuję.