Pokaż wyniki od 1 do 10 z 196

Wątek: Wałki na Vacie

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawelo1 Zobacz posta
    gdzie Ci tak pisze bo ja widze co innego. Czytaj dokładniej to co serwis odpisał w tym linku którego podał MacGyver http://www.canon-board.info/showpost...&postcount=153 pisze jasno "Gwarancja na sprzęt Canona to 12 miesięcy od daty zakupu. Jeśli sprzedawca podaje, że na sprzęt udziela 2 lata gwarancji to jest to nic innego jak niezgodność towaru z umową a nie gwarancja." Jakby była gwarancja 2 lata to tak sprzęt wtedy będzie naprawiany bezpłatnie przez ten okres ale nie inaczej logiczne. Skoro serwis tak mówi to tak jest i to jest niezgodne już z ich gwarancją tym bardziej europejską w której pisze że rok
    Ale gwarancja nie jest obowiązkową usługą, tylko takim bonusem od producenta/dystrybutora i to ten podmiot ustala jej warunki, a nie polski lub europejski ustawodawca. Jak polski Canon chce gonić sprzęt z gwarancją 12-miesięczną to jego sprawa. Zawsze masz odpowiedzialność za zgodność z umową, o ile oczywiście kupujesz w ramach sprzedaży konsumenckiej.

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta
    Ale gwarancja nie jest obowiązkową usługą, tylko takim bonusem od producenta/dystrybutora i to ten podmiot ustala jej warunki, a nie polski lub europejski ustawodawca. Jak polski Canon chce gonić sprzęt z gwarancją 12-miesięczną to jego sprawa. Zawsze masz odpowiedzialność za zgodność z umową, o ile oczywiście kupujesz w ramach sprzedaży konsumenckiej.
    Gwarancja to nie jest żaden bonus tylko ustawowy wymóg. W różnych krajach różnie to wygląda, ale wszedzie takowa funkcjonuje. Producent musi ją dać. Nie wiem natomiast jak to jest gdy sprzedaż odbywa się bez gwarancji i jest zaznaczone, iż z tego powodu cena 30%OFF.
    W przypadku pominięcia oficjalnego kanału dystrybucyjnego gwarancji udziela sklep, lecz nie jest ona równoznaczna z producencką gwarancją. To sklep bierze na siebie odpowiedzialność i naprawia na własny koszt. Ale jest to ich dobra wola tylko, bo jeśli znajda klienta na tańszy sprzet bez gwarancji to równie dobrze moga sprzedać. Na brytyjskim rynku funkcjonuje wiele firm w których gwarancję można sobie dodatkowo wykupić w zakresie podobnym do gwarancji producenckiej aż do wszelkiego rodzaju NW. I nawet nikt nie pyta o pochodzenie sprzetu (USA, Azja czy EUropa).
    Ostatnio edytowane przez jaroz ; 15-07-2012 o 18:25

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jaroz Zobacz posta
    Gwarancja to nie jest żaden bonus tylko ustawowy wymóg. W różnych krajach różnie to wygląda, ale wszedzie takowa funkcjonuje. Producent musi ją dać. Nie wiem natomiast jak to jest gdy sprzedaż odbywa się bez gwarancji i jest zaznaczone, iż z tego powodu cena 30%OFF.
    Będziesz tak miły wskazać podstawę prawną? Chętnie uzupełnię swoją wiedzę.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strideer Zobacz posta
    Będziesz tak miły wskazać podstawę prawną? Chętnie uzupełnię swoją wiedzę.
    Przecież duży jestes i nie wiesz jak podstawowe informacje uzyskać. http://www.google.com

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2005
    Posty
    1 905

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jaroz Zobacz posta
    Przecież duży jestes i nie wiesz jak podstawowe informacje uzyskać. http://www.google.com
    Szukałem, nie ma.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •