Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 77

Wątek: FotoIt a polska dystrybucja

  1. #41
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szambonur Zobacz posta
    opisuje to tylko ku przestrodze innym, w sumie trochę nie temat wątku, ale tak jakoś wyszło...
    IMO zainteresowani tym obiektywem zapewne z zainteresowaniem przeczytaja o Twoich perypetiach z obiektywem i ze sprzedawca i wyciagna wnioski :rolleyes:
    Tez zycze ci pomyslnego zakonczenia "tej epopei" :cool:

  2. #42
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    przeważnie przy takich problemach większość winny zrzuca się na sprzęt, bo przecież jakby się nie zepsuł nie byłoby sprawy..., w tym wypadku samemu obiektywowi nic do zarzucenia nie mam i niecierpliwie czekam na jego powrót...

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    To może warto wydzielić część postów?

  4. #44
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szambonur Zobacz posta
    przeważnie przy takich problemach większość winny zrzuca się na sprzęt, bo przecież jakby się nie zepsuł nie byłoby sprawy...
    Na pewno warto wiedziec, ze istnieje mozliwosc wystapienia w nim usterki, ktorej koszt usuniecia rowny jest polowie ceny obiektywu. IMO jest to jakis ewenement :-?

  5. #45
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Właśnie przed chwilą otrzymałem informacje od Pana z serwisu Foto Techniki iż sklep Fotoit dokonał wpłatę za naprawę obiektywu i sprzęt został już do nich wysłany. Wszystko zmierza do pozytywnego zakończenia sprawy, szkoda tylko że po mojej interwencji. Nie wiem może liczyli iż zapomnę sobie o nim...? Dowiedziałem się jeszcze jednej ciekawej rzeczy, która tutaj na forum jest w niezrozumiałych dla mnie celach ukrywana. Serwis główny Tamrona akceptuje w pełni zobowiązania gwarancyjne sprzętu zakupionego w Europie. Z tego co udało mi się ustalić mój Tamron został zakupiony w Niemczech, więc jeżeli tylko Fotoit dostarczyłby europejską gwarancję całej sprawy by nie było, tylko obiektyw zostałby naprawiony bezpłatnie w ramach gwarancji europejskiej. Jakoś specjalnie żal mi ich nie jest gdyż próbowali mnie na bezczelnego oszukać, wiec niech ponoszą konsekwencje za swoją głupotę...

  6. #46
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Wrócił..., a Fotoit POLECAM, ale omijać szerokim łukiem...

  7. #47
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Widzisz, cała naprawa trwała moment w odniesieniu do całego czasu, przez który byłeś bez obiektywu. Nie taki serwis Tamrona straszny, jak go malują.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  8. #48
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Widzisz, cała naprawa trwała moment w odniesieniu do całego czasu, przez który byłeś bez obiektywu. Nie taki serwis Tamrona straszny, jak go malują.
    Nie wgłębiając się w sprawę chciałem być obiektywny i tak samo ufać zapewnieniom sprzedawcy... Najbardziej mnie dziwi ta sytuacja w gwarancją europejską. Bo w pudełku z obiektywem znajdował się taki druk, więc cała naprawa mogła być wykonana bezpłatnie w ramach gwarancji...

  9. #49
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    A był też paragon / faktura europejska ?
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  10. #50
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    A był też paragon / faktura europejska ?
    Ja nie miałem, ale sklep wystawił mi paragon, to musieli mieć jakiś dokument. Druk gwarancji był z Niemiec...

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •