Pokaż wyniki od 1 do 10 z 77

Wątek: FotoIt a polska dystrybucja

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Że jest niezły to wiadomo.
    Co do serwisu to ciągle czekamy na info od szmbonura
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  2. #2
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacek_73 Zobacz posta
    Że jest niezły to wiadomo.
    Co do serwisu to ciągle czekamy na info od szmbonura
    już trzeci tydzień siedzi w serwisie, podobno w Fototechnice nie mają potrzebnej części i czekają na dostawę. Trochę się dziwię że opłaca się im to naprawiać, tej klasy obiektyw, powinni od razu wymieniać, tym bardziej że mechanizm stabilizacji to chyba znaczący element tego szkła... z drugiej strony jakby miał mi się trafić mydlany egzemplarz, to niech naprawiają bo z tego zadowolony jestem...

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szambonur Zobacz posta
    już trzeci tydzień siedzi w serwisie, podobno w Fototechnice nie mają potrzebnej części i czekają na dostawę. Trochę się dziwię że opłaca się im to naprawiać, tej klasy obiektyw, powinni od razu wymieniać, tym bardziej że mechanizm stabilizacji to chyba znaczący element tego szkła... z drugiej strony jakby miał mi się trafić mydlany egzemplarz, to niech naprawiają bo z tego zadowolony jestem...
    Na pewno leży w Fototechnice ? To był obiektyw z gwarancją Fototechniki ?
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  4. #4
    Uzależniony Awatar szambonur
    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    za siedmioma górami...
    Posty
    712

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Na pewno leży w Fototechnice ? To był obiektyw z gwarancją Fototechniki ?
    A wiesz że nie jestem tego pewien... takiej informacji udzielił mi sprzedawca u którego kupowałem obiektyw i tam też wysłałem go na gwarancji..., nie pomyślałem o tym żeby miał jakiś interes oszukiwać mnie w informacji co aktualnie dzieje się z moim obiektywem...

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szambonur Zobacz posta
    A wiesz że nie jestem tego pewien... takiej informacji udzielił mi sprzedawca u którego kupowałem obiektyw i tam też wysłałem go na gwarancji..., nie pomyślałem o tym żeby miał jakiś interes oszukiwać mnie w informacji co aktualnie dzieje się z moim obiektywem...
    Czyli już wszystko (dla mnie) jasne. Wierz mi, że jeśli kupiłbyś normalny obiektyw z polskiej dystrybucji, to już dawno miał byś w domu naprawiony.
    Ostatnio edytowane przez Cichy ; 29-10-2011 o 14:11 Powód: Automerged Doublepost
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    Czyli już wszystko (dla mnie) jasne. Wierz mi, że jeśli kupiłbyś normalny obiektyw z polskiej dystrybucji, to już dawno miał byś w domu naprawiony.
    Rozumiem, że kupując wątkowy obiektyw od Ciebie mam zapewnienie (tutaj na forum publicznym), że jeśli, nie daj boże, coś się stanie reklamacja będzie załatwiona bezproblemowo Bo z tego pisze szambonur to ten serwis delikatnie trąci dziadostwem :sad:
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacek_73 Zobacz posta
    Rozumiem, że kupując wątkowy obiektyw od Ciebie mam zapewnienie (tutaj na forum publicznym), że jeśli, nie daj boże, coś się stanie reklamacja będzie załatwiona bezproblemowo Bo z tego pisze szambonur to ten serwis delikatnie trąci dziadostwem :sad:
    Napisalem, ze z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI, nie tylko u mnie. Obiektyw o ktorym mowa nie mial polskiej gwarancji tylko gwarancje sklepu i oczywiscie wina za opoznienia jest zrzucana na serwis. Przeciez klient moze zadzwonic do serwisu i dowiedziec sie, co sie dzieje ze sprzetem.
    Ostatnio edytowane przez Cichy ; 30-10-2011 o 15:31
    O obiektywach wiem prawie wszystko

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •