Odp: Cena owego obiektywu.
ów obiektyw nie posiada takowego pokrętła. To, co widoczne na zdjęciu to gwint do śruby statywu
A ile mniej więcej szacujesz bym za to mógł dostać pieniędzy :)?
poszukaj w historii serwisów aukcyjnych albo w aktualnych aukcjach. cena jaką chce uzyskać sprzedający to wariant który się zderza z możliwościami i zainteresowaniem kupującego czyli tzw kompromis.
Cytat:
Zamieszczone przez
Bolek02
ale to tak jak w poprzednim poscie napisałem. na innym serwisie aukcyjnym spotkać można nawet po 300$
Dziękuje serdecznie, wow nie spodziewałem się aż takich cen :) Zobacze , może wystawie go na allegro, a może po prostu bedzie leżał i ozdabiał sobie stolik :P.
Informacje na temat tego obiektywu
Witam serdecznie, jakie jest to mocowanie aparatu ?
Ponieważ nie znam się na tym, dlatego pytam :), niżej zdjecie :
http://img03.allegroimg.pl/photos/or...2/3648369205_2
Odp: Informacje na temat tego obiektywu
To jakaś zabawa? Zdjęcie z allegro, więc na pewno podana w aukcji marka i model obiektywu. Wtedy można by szybko wygooglać jaki to bagnet.
To moja aukcja, i nie wiem jakie jest mocowanie.. Ponieważ się nie znam. Czy to jest Bagnet PB, czy Mocowanie M42.
Czy to nie wygląda dziwnie ?
Witam serdecznie,
Nie znam się na aparatach/obiektywach.
Stąd moje pytania.
Chciałbym się dowiedzieć czy moje domysły są słuszne. Otóż znalazłem obiektyw na strychu, w futerale...
Po moich oględzinach mam wahania co do tego, czy są w nim obecne wszystkie soczewki.
Moje podejrzenie wynosi się stąd, że na google itd patrząc na ten obiektyw (Pentacon 5,6/500 MC) jest soczewka przy mocowaniu, a w moim przypadku jest ona oddalona znacząco, lub jej nie ma... Czy to tak ma być ?
Z góry dziękuje za odp.
Czyli praktica B. M42 jest wkręcany.
Odp: Czy to nie wygląda dziwnie ?
A jak kręcisz pierścieniem ostrości to się nie wysuwa ? :)
Odp: Czy to nie wygląda dziwnie ?