Zestaw do czyszczenia matrycy
Witam wszystkich,
Czy ktoś może polecić producenta szpatułek do czyszczenia matryc, nie mam doświadczenia w tym temacie, a moja matryca wymaga czyszczenia.
Na aukcjach jest duży wybór i rozpiętość cenowa, warto kupić np. Green Clean za około 80 zł czy te tańsze bo to niczym się nie różni tylko ceną?
Matówkę wyczyściłem, dużo mniej paprochów w wizjerze, jest jeszcze kilka ale pewnie na płytce z AF - czym to wyczyścić boję się tego dotykać.
Pozdrawiam
Odp: Zestaw do czyszczenia matrycy
Jak sie boisz dotykać to tylko serwis. Może to się źle dla cb skończyć...
Cytat:
Zamieszczone przez
RHJG
Widzę że można kupić nasączone i nie, wystarczy przetrzeć matrycę nasączona szpatułka bez wycierania na sucho? Czy kupić też drugą suchą ?
To nie jest takie trudne jak się do tego delikatnie podejdzie. Ja używam zestawu ROTIN - płyn + szpatułka. Jak kupisz nasączoną to nie potrzeba suchej, na necie są filmiki jak czyścić.
Ja kupowałem zestaw w systembank-u. Szpatułki i płyn Rotin. Matryca wyczyszczona super.
Tu masz jeszcze wątek odpowiedni http://www.canon-board.info/canon-ds...35/index6.html
ja uzywam szpatulek i plynu Visible Dust
Zamówiłem, jak przyjdzie postaram sie pokazać efekty przed i po czyszczeniu.
drogie te szpatułki ;/ , to używacie najpierw tych mokrych z płynem a później na sucho?
Cytat:
Zamieszczone przez
ketras
drogie te szpatułki ;/ , to używacie najpierw tych mokrych z płynem a później na sucho?
o których mówisz że drogie, było wymienianych kilka
Do patyczków/szpatułek z premedytacją polecam takie ustrojstwo np. :LensPen SensorKlear Loupe Kit czyszczenie i dbanie w sklepie Foto-Net, które kilkakrotnie skraca czas czyszczenia matrycy.
Przerabiałem,plam z oleju nie ruszy,Tylko na mokro płyn(2-3 krople na szpatułke)
Te z zestawu Rotin 13 zł sztuka , A trzeba użyć podobno 1-3 ;/ Swapy to już burżuazja :D
Cytat:
Zamieszczone przez
keto