1
Wersja do druku
Cóż tu dużo mówić. Jak dla mnie genialne, czekam na więcej ;)
Podoba się. Można wiedzieć jakie szkło? 24 mm?
Dzięki śliczne, szkiełko to 16-35L, pstrykane na 16mm.
2.
3.
4.
Jak dla mnie wszystkie genialne :O
1 powala na kolana
Jest zajebiście dobrze. Czujesz światło, masz lekki czysty kadr. Nie ograniczasz się do jakiejś konkretnej sytuacji fotograficznej. Jest luz i odwaga ;-)
Mistrzowskie zdjęcia, nie mam pytań.
1 zdecydowanie najlepsze. Pokazalem zonie I jej interpretacja mnie powalila. "Ktos umiera I idzie w kierunku swiatla". Przyjemnie sie oglada caly zestaw
Świetne.
Ale nie przebija Twego zdjęcia - portretu rudowłosej dziewczyny z 50L, przy którym zaliczyłem opad szczęki ;)
wszystkie super 5 wg mnie zaje....
perfect!
fantastyczne :) więcej, więceej
wow, świetne! Ale jak już inni pisali - nr 1 chapeau bas :)
super zdjecia! nr 1 to klasa światowa :)
Zdjęcia niesamowite a 1 to przegięta.
Właśnie szukałem sobie sampli z 16-35 i trafiłem tez na zagraniczne forum:). Widziałem twoje kadry z NY :) Gość w czerwonym kombinezonie z fajeczkiem wymiata !!:D A odnośnie wszystkich zdjęć to dla mnie rewelacja. Pozdrawiam
Dokładnie o to :)
To ostatnie bardzo dobre.
brawo, lubię taki klimat:)
tylko nasuwa mi się pytanie , w przypadku portretu pewnie masz pozwolenie na publikowanie wizerunku od zainteresowanej osoby, a jak jest w wypadku takich zdjęć?:)
raczej osoby są głównym tematem zdjęcia.
pozdrawiam
W przypadku street nie potrzebujesz żadnych pozwoleń:
The 5 Most Common Questions about Street Photography (and the answers) - Eric Kim Street Photography Blog
dziekuję:)
przynajmniej będę spał teraz spokojnie:) bo różności czytałem:)
Pamiętajmy tylko, że to stan prawny w USA.
I nie jest to dla nich tak oczywiste, skoro sprawa trafiła do Sądu Najwyższego w NY.
Co do tego, że w przypadku postaci, której nie można zidentyfikować wszystko jest jasne, to już przy dużych powiększeniach twarzy byłbym ostrożny.
diCorcia się wybronił swoim cyklem. No ale właśnie, raz że to był diCorcia, dwa że cykl, trzy że USA.
Fotografia uliczna zawsze się kłóciła z fotografią studyjną, To tak różna fotografia że jedyną wspólną cechą jest człowiek. To dobrze, że lubisz eksperymentować, widziałem w portretach.
Temat całkiem nieźle się zaczyna, tak świeżo, naturalnie. 5 to głębokie zdjęcie z przekazem którego zazdroszczę odkąd zobaczyłem, 7 i 10 też urzekają pomysłem.
11 ma decydujący moment i ciekawą sytuację natomiast doszedłem do tego dopiero po chwili jak włączyłem duży rozmiar. To było świetne zdjęcie, ale w głowie, tak dużo rzeczy poszło nie tak, że ja bym odpuścił.