Witam ponownie. Fotografią zajmuję się od 3 lat. Od ponad roku pstrykam lustrzanką. Ciekawa jestem Waszych opinii, liczę na konstruktywną krytykę :)
1.
2.
3.
4.
Wersja do druku
Witam ponownie. Fotografią zajmuję się od 3 lat. Od ponad roku pstrykam lustrzanką. Ciekawa jestem Waszych opinii, liczę na konstruktywną krytykę :)
1.
2.
3.
4.
3. najbardziej mi się podoba, motyw przypomina standardową tapetę w Windowsie (zaraz okaże się, że nikt nie wie, o którą chodzi, bo wszyscy używają maca :P ).
http://www.swiatobrazu.pl/100-najwaz...ear-20997.html
1. jakby za ciemne.
zdjęcie nr 3 jakoś takie bez życia. Może trochę za mało światła? Nie wiem... Reszta wymiata! Najbardziej lubię 1. - może jest ciut ciemne ale mnie się podoba ;)
1. fajna kompozycja ale jak poprzednik za ciemna
2. nie mam zdania
3,4 ciekawa
A ja mam inne zdanie :D
Dla mnie 1 aż się prosi, aby była taka ciemna :D
8 też niezła
Ogólnie cykasz niezłe foty, czekam na więcej :D
Dzięki za komentarze, czekam na więcej :)
9.
10.
11.
12.
Ni widu ni słychu... :) To może coś nowego na zachętę :)
13.
Kadry ciekawe,bardzo fajne fotki.Nr 5 na 5,reszta też dobra.Nie masz się czego wstydzić.
Pozdrawiam.
8,9,10 - fajne światło
Powiem tak..
Pierwsza myśl - ale to wszystko ciemne i przesycone.
Druga - bez powyższego nie było tych zdjęć.. ;)
Całość bardzo apetyczna, ale mam kilku faworytów..
10 - podoba mi się najbardziej. Szkoda tylko że horyzont tak leci na lewo - ale widzę że to bardziej zasługa krajobrazu niż kompozycji
2 - chyba jestem pierwszy.. :) Ale coś w nim jest. Kolory, światło, nastrój.. Choć fotka o niczym
1 - standardowo i jak wszystkim. I chociaż strasznie kalendarzowy ten pikczer, to światło rewelacyjne :)
a nagroda specjalna idzie do..
12 - ale tu zero Twojej zasługi, to przez oczy tej Pani :)
A pytając poza konkursem.. Pomimo rozrzutu tematyki mam wrażenie że wszystkie fotki pochodzą z jednego miejsca.. To zielona wyspa? Czy jednak nasz Bałtyk wymieszany z podhalem? :)
Pozdrawiam!
i zazdroszczę :mrgreen: