1.
KAROL NOWACKI
A R M I A
2.
Nina Hill
Wątek scalony ;)
Wersja do druku
1.
KAROL NOWACKI
A R M I A
2.
Nina Hill
Wątek scalony ;)
fajne, artystyczne ;-)... ile w tym obrobki?
Na ile ten artystyczny styl tego zdjecia jest swiadomy,a na ile to przypadek?
Mnie sie raczej srednio widzi, jesli chciales uzyskac ostre linnie to glebia za plytka. A z ta piekna ramka to wyglada jak klepsydra.
Klepsydra to czarna ramka na białym tle. Zdjęcie fajne, ładnie skadrowane.
Tymbardziej cieszy mnie fakt, ze to swiadomy wybor. Patrzac po postach jestes tutaj nowy. A czasem bywa tak, ze poczatkujacy ustrzela jakies abstrakcyjne zdjecie i licza na poklask. Nie zawsze jednak jak widac osoba poczatkujaca na forum musi byc poczatkujaca w foto.
Faktycznie na tym forum jestem nowy ;) jednak z fotografią związany jestem od kilkunastu lat.
Ostatnio właśnie nabyłem G10 (dla rodziny), bo mój Nikon D3, którym się posługuję na co dzień, okazał się być za trudny w obsłudze dla rodzinki i nie zawsze jest potrzeba dźwigania 8kg sprzętu ;).
Jak widać nie mam żadnych uprzedzeń co do systemu :) a lepszego kompaktu od G10 nie znalazłem.
Zatem zapraszam do innego wątku: http://canon-board.info/showthread.php?t=55419
Tu też coś będę podrzucał.
Jeszcze ciepłe ;)
Z ost seri wszystkie spoko, ale jedyneczka powala na kolana. Gratuluje !!! Swiatlo jako takie zaj$%^ ale te swiatelko w tle prowadzace do pierwszego planu:shock:
rewelacja!
Zasady się powinno łamac więc cóż ....IMHO ja brody nie wybaczam
Zasady zasadami, sa po to by je lamac. Ale nie w tym rzecz. Odniose sie do calej serii w sensie techniczno-formalnym; poddajes te foty jakiejs strasznej kompresji? Bo ja mam wrazenie, ze przejscia nie wiem jak to nazwac pomiedzy poszczegolnymi odcieniami sa zbyt skokowe. W efekcie jak by moja grafika nie wydala.
Nie trafia do mnie.
No dobra, wszystko fajnie, mnie sie widzi tylko takna serio czemu ma to sluzyc?
8 totalnie nie rozumiem.