Mam do Wam pytanko.
Otóż kupilem body plus obiektyw (40d + 70-200) i zastanawia mnie fakt czy aby gwarancja zaczęła "działać" musze zarejestrowac sprzet wysylajac numery etc.
Co wogole powinienem zrobic?
Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
Wersja do druku
Mam do Wam pytanko.
Otóż kupilem body plus obiektyw (40d + 70-200) i zastanawia mnie fakt czy aby gwarancja zaczęła "działać" musze zarejestrowac sprzet wysylajac numery etc.
Co wogole powinienem zrobic?
Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
Gwarancja powinna byc 'podbita' pieczatka sklepu, ktory sprzedal towar, powinna posiadac wpisana date sprzedazy sprzetu oraz numer(y) seryjne sprzetu, a takze musisz posiadac odp. dokument zakupu z danymi jak w gwarancji - paragon lub fakture :)
najlepiej wyjsc z domu i robic zdjecia!
Rób zdjęcia. Jeśli masz paragon, to sprzedawca odpowiada przez dwa lata za poprawne działanie sprzętu. Jak nie podbił gwarancji, to jego problem.
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd. Przed wysyłką na Zytnią dzwoniłem do sprzedawcy i zapewniał ze tak może być - i miał rację. Serwis przyjął na naprawe gwarancyjną bez problemów.
Dzieki za rady. Oczywiscie procz paragonu, zero pieczatki sklepu, daty zakupu etc. Lece jutro pogonic sprzedawce...
a ja zapytam czy w obiektywie 70-200 miałeś kartę gwarancyjną? bo właśnie sie nad tym zastanawiam, kupiłem 70-200 F4 IS Canona jednak w pudełku nie było żadnej gwarancji, towar kupowałem w sklepie w Krakowie, do 40D była w pudle a do obiektywu nie, sprzedawca powiedział ze do 7 dni nie podbija dla sprawdzenia ale zastanawiam się bo kupiłem 40D, 70-200 4 IS, 50 1.8 i 580 EXII z tego, aparat spoko ma kartę gwar, m. in. PL, 70-200 widać że nówka ale nie ma polskiej instrukcji tylko krzaki oraz włoską i hiszpańską bodajże instrukcję obsługi, żadnej karty gwarancyjnej nie znalazłem. W obiektywie 50 1.8 też żadnej karty gwarancyjnej - chociaż też wygląda na nowy, i w lampie 580 EXII jakaś dziwna gwarancja, nie po PL ale z wpisanym modelem i nr seryjnym lampy. Dziwne, jutro mam odebrać jeszcze jeden obiektyw więc zobaczymy co tam znajdę. A dzisiaj dzwoniłem do serwisu Canona na Żytnią, gość mnie rozbroił - on nie wie czy w 70-200 L ma być karta gwar. zaczął mówić że obiektyw mam u sprzedawcy reklamować, a gdy mu powiedziałem że przecież producent daje gwar. (dziwne że 12 mies. ale daje) to mi powiedział że to w takim razie chyba tak i musi być karta gwarancyjna w 70-200 hehe, co to ma być? tak wygląda jeden jedyny serwis Canona autoryzowany? Koledzy i koleżanki czy wy mieliście w obiektywach Canona np 70-200 wyraźną, osobną kartę gwarancyjną, choćby międzynarodową? Czy w zwykłej 50 1.8 też?