-
Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Hej, historyjka ku przestrodze.
Jeśli drogi użytkowniku Canona zamierzasz skorzystać z akcji CASHBACK, zastanów się dwa razy.
A było tak. Zimowy CASHBACK, w Media Markt w Poznaniu 2 egz. EF 24-70/4 za 2999 zł, oryginalne, nowe, w odpowiednim pudełku. Wielka plansza CASHBACK i informacja o zwrocie 860 zł. Do tego akcja "pierwsza rata gratis". No nic, tylko brać!!! Wziąłem, powycinałem co trzeba, zarejestrowałem się na odpowiedniej stronie, zaakceptowałem co trzeba, wysłałem skany itp. No i czekam na 860 zł. Mija jakiś czas, 23 lutego 2017 r. przychodzi e-mail o następującej treści:
Z przykrością informujemy, że nie możemy zatwierdzić zgłoszenia złożonego w ramach Promocja Cashback.
Stało się tak z jednego lub kilku niżej wymienionych powodów (zgodnie z regulaminem promocji):
Podany numer seryjny został już wcześniej zatwierdzony. W celu potwierdzenia, że podany ciąg cyfr jest poprawny prosimy o przesłanie zdjęcia produktu z widocznym numerem seryjnym.
Odpisuję oczywiście, że robią sobie jaja, że mam pudełko, spełniłem wszystkie warunki promocji, kupiłem w odpowiednim sklepie, wyciąłem numery i nie jestem wróżką, żeby domyślać się które numery seryjne nie uczestniczą w promocji. Oczywiście zgodnie z ich prośbą wysyłam zdjęcie obiektywu. Odpisują, że weryfikują i od tego czasu cisza, na monity nie odpowiadają, mają w d... Dla mnie to definitywny koniec przygody z Canonem, tego rodzaju złodziejskie, cwaniackie praktyki doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Grosza nie wydam już na ich sprzęt. Sprawa oczywiście wyląduje w sądzie.
Warto wiedzieć, że ta "szacowna" firma zachowuje się czasem jak cwaniaczek z szemranego targowiska.
Tyle, ku przestrodze.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Jesli ktos zrobil wala to typ z MM ktory zarejestrowal wczesniej obiektyw.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Aha, czyli jak ktoś oszukał Canona, to Canon może po prostu przerzucić koszty wałka na kolejnego frajera i wszystko jest git. Kasa się zgadza.
Wytłumacz mi jeszcze jak ten pracownik MM wkleił numery w pudełko w taki sposób, że ja tego nie zauważyłem i musiałem je znowu wycinać.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Mógł zrobić fotkę całego pudełka i "wyciąć" kod w fotoszopie.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
To byla wersja "nornalna" czy oem?
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Atakuj, może osoba odpowiedzialna za Twoja sprawę już tam nie pracuje i dlatego cisza, albo zadzwoń do Canon Polska z prośbą o wyjaśnienia kto i dlaczego. W MM czasem sprzedają taniej z wyciętym kodem ale jest to opisane szczegółowo wraz z podanym przebiegiem i brakami kodu na pudełku. Gdy kupowałem 6D była taka oferta w okolicach października chyba.
PS. Z podobnych powodów pożegnałem fuji, obiektyw kupiony we czwartek o 18.30, promocja ruszyła o północy, obiektyw odebrany w piątek już w dniu promocji.
Rozumiem, nie jestem wróżką ale 430 pln drogą nie chodzi, także zdobyty telefon do marketingu i pytanie czy jest szansa bo przecież kilka godzin...
Nie i nie dzwoń synku bo nie mam czasu gdyż idę na lunch... spaduwa
Także potrzymalem ból w sobie i z radością sprzedałem całe to fuji i wróciłem do Canona.
A cash back z Media Markt na 6D odbył się wzorowo, kiedyś było promo na tablet graficzny także bez problemu.
Przepraszam, że nie na temat ale gdy przypominam sobie jak mnie potraktowano w fuji to mam potrzebę wyrzucenia tego z siebie. Inna jest rozmowa gdy mówią Ci, sorry termin to termin, ale z racji dobrego gestu oferujemy udział w szkoleniu lub jakiś gift, zniżkę "naco bądź" aby tylko wykazać choć odrobinę empatii, a inna nie bo nie i koniec chłopczyku.
wysłane z Nokii 6210.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Korzystałem dokładnie z tej promocji w Krakowie czyli cashback + 1 rata gratis i wszystko się odbyło bez problemu, zarówno po stronie banku (1rata gratis) jak i Canona (cashback). Pracownik musiał by się bardzo postarać żeby to sfingowac bo jeszcze musiałby mieć skan dowodu zakupu.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Alez problem wydrukowac lewa fakture. Canon tego przeciez nie sprawdzi. Ale po takim zajsciu mozna dopasc cwaniaczka.
Chyba ze ktos kupil i oddal. Wszystko wyslal, kase wzial i sie smieje
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Dla mnie to definitywny koniec przygody z Canonem, tego rodzaju złodziejskie, cwaniackie praktyki doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Grosza nie wydam już na ich sprzęt. Sprawa oczywiście wyląduje w sądzie.
A ile Ty masz lat 13? Poczekaj spokojnie na ostateczną odpowiedź i nie panikuj. Jak nie, to idź do sklepu i tam narób rabanu.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
@benicjusz nie mogles oddac obiektywu do sklepu?
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
robertskc7
Jak nie, to idź do sklepu i tam narób rabanu.
W swoim czasie MM uczciwie ostrzegał w reklamach że nie jest dla każdego ;)
Jak dla mnie przekręt jest po stronie sklepu jako instytucji.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Wał po stronie MM, nie Canona. Czasem u Canona przechodzą skany kodów na pudełku, bez ich wycięcia - i stąd się biorą problemy (w ostatnim roku 2 razy korzystałem z cashbacku, 2 razy nie wycinając kodu. Za pierwszym razem bez problemu dostałem zwrot, za drugim razem zażądali dosłania foty wyciętego kodu:) Po uzupełnieniu zwrot przebiegł bez problemu).
Z jednej strony narzekamy na Canona, że wydziwiają z wycinaniem kodów, a z drugiej - przez takich krętaczy i oszustów - nie ma im się co dziwić.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Wał jest być może po stronie MM, ale mnie to kompletnie nie interesuje i nie powinno interesować. Canon w regulaminie wskazuje sieci sklepów z których mogę brać towar, jeśli chcę brać udział w promocji. To znaczy, że są to sklepy zaufane i jeśli klient postąpi zgodnie z treścią regulaminu, Canon ma zakichany obowiązek wypłacić pieniądze. Innymi słowy Canon wskazując konkretną sieć bierze odpowiedzialność za to co tam kupię. Sorry, ale klient nie ma ani obowiązku, ani możliwości weryfikacji historii każdego szkła wystawionego w gablocie MM.Ewentualne pretensje Canon może mieć do MM, a nie do klienta, który w 100% zrealizował postanowienia regulaminu.
I jeszcze do tego mądrali, który pyta czy mam 13 lat. Przepraszam bardzo, ale po wydaniu circa 10.000 zł na szpeje Canona chciałbym być traktowany poważnie. Nie jest to bógwico, ale nie jest też mało, zwłaszcza w naszym pięknym kraju. Dzwoniłem tam parę razy, dostałem dwa maile, że weryfikują i jakoś nie mogą do dziś zweryfikować. W układzie MM-Canon-ja jestem jedyną osobą, która zachowała się uczciwie i jedyną, która dostała po kieszeni.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
zdebik
@benicjusz nie mogles oddac obiektywu do sklepu?
W zasadzie mogłem, ale musiałbym go odesłać. Zresztą nie miał wad, zakup na raty, nigdy nic nie zwróciłem. Olałem, tak jak mnie olało fuji. Może podświadomie nie chciałem brnąć dalej w ten system, tylko czekałem okazji aby wrócić do C.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
benicjusz
Może podświadomie nie chciałem brnąć dalej w ten system, tylko czekałem okazji aby wrócić do C.
Jak to mowia, good boy ;)
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Staram się :)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Wał jest być może po stronie MM, ale mnie to kompletnie nie interesuje i nie powinno interesować. Canon w regulaminie wskazuje sieci sklepów z których mogę brać towar, jeśli chcę brać udział w promocji. To znaczy, że są to sklepy zaufane i jeśli klient postąpi zgodnie z treścią regulaminu, Canon ma zakichany obowiązek wypłacić pieniądze. Innymi słowy Canon wskazując konkretną sieć bierze odpowiedzialność za to co tam kupię. Sorry, ale klient nie ma ani obowiązku, ani możliwości weryfikacji historii każdego szkła wystawionego w gablocie MM.Ewentualne pretensje Canon może mieć do MM, a nie do klienta, który w 100% zrealizował postanowienia regulaminu.
I jeszcze do tego mądrali, który pyta czy mam 13 lat. Przepraszam bardzo, ale po wydaniu circa 10.000 zł na szpeje Canona chciałbym być traktowany poważnie. Nie jest to bógwico, ale nie jest też mało, zwłaszcza w naszym pięknym kraju. Dzwoniłem tam parę razy, dostałem dwa maile, że weryfikują i jakoś nie mogą do dziś zweryfikować. W układzie MM-Canon-ja jestem jedyną osobą, która zachowała się uczciwie i jedyną, która dostała po kieszeni.
Jak już Canon wypłaci tobie ten cashback (co do tego nie mam żadnych wątpliwości) to daj znać. Ewidentnie ktoś już zarejestrował ten sam obiektyw i nie dziw się, że canon chce to wyjaśnić. Być może był to pracownik MM (wątpię) albo kupiłeś obiektyw ze zwrotu (bardziej prawdopodobne).
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Dla mnie to definitywny koniec przygody z Canonem, tego rodzaju złodziejskie, cwaniackie praktyki doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Grosza nie wydam już na ich sprzęt. Sprawa oczywiście wyląduje w sądzie.
Warto wiedzieć, że ta "szacowna" firma zachowuje się czasem jak cwaniaczek z szemranego targowiska.
Tyle, ku przestrodze.
Abstrahując od meritum to wyzywając kogoś publicznie od złodziei stąpasz po bardzo grząskim gruncie.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Wał jest być może po stronie MM, ale mnie to kompletnie nie interesuje i nie powinno interesować. Canon w regulaminie wskazuje sieci sklepów z których mogę brać towar, jeśli chcę brać udział w promocji. To znaczy, że są to sklepy zaufane i jeśli klient postąpi zgodnie z treścią regulaminu, Canon ma zakichany obowiązek wypłacić pieniądze. Innymi słowy Canon wskazując konkretną sieć bierze odpowiedzialność za to co tam kupię. Sorry, ale klient nie ma ani obowiązku, ani możliwości weryfikacji historii każdego szkła wystawionego w gablocie MM.Ewentualne pretensje Canon może mieć do MM, a nie do klienta, który w 100% zrealizował postanowienia regulaminu.
I jeszcze do tego mądrali, który pyta czy mam 13 lat. Przepraszam bardzo, ale po wydaniu circa 10.000 zł na szpeje Canona chciałbym być traktowany poważnie. Nie jest to bógwico, ale nie jest też mało, zwłaszcza w naszym pięknym kraju. Dzwoniłem tam parę razy, dostałem dwa maile, że weryfikują i jakoś nie mogą do dziś zweryfikować. W układzie MM-Canon-ja jestem jedyną osobą, która zachowała się uczciwie i jedyną, która dostała po kieszeni.
Ogarnij się. Skoro wydałeś/zarobiłeś te 10 tys to chyba jesteś w stanie na spokojnie podejść do problemu. 10 tys to niewielka kwota a ty zachowujesz się jakbyś kupił Royca za kilkanaście milionów.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
Kolekcjoner
Abstrahując od meritum to wyzywając kogoś publicznie od złodziei stąpasz po bardzo grząskim gruncie.
Uwielbiam takie pitolenie. Abstrahując od tego, że mówię o praktykach, smutnych czasów dożyliśmy. Człowiek robiony w balona ma zamknąć mordę, uważać na każde słowo, bo go wielki ........ (tu wstaw dowolną wielką markę) ścignie.
Jak nazwiesz praktykę, gdy ktoś mówi ci: "kup nasz produkt w takim a takim sklepie, a my ci damy 860 zł" , a potem: "sorry, nie chodziło nam o produkt z tym numerem seryjnym"?
--- Kolejny post ---
Tom 77, Ty tak na poważnie? W takim razie czym jest kwota 860 zł dla wielkiego Canona, że nie może "się ogarnąć" i "spokojnie podejść do problemu"?
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Uwielbiam takie pitolenie. Abstrahując od tego, że mówię o praktykach, smutnych czasów dożyliśmy. Człowiek robiony w balona ma zamknąć mordę, uważać na każde słowo, bo go wielki ........ (tu wstaw dowolną wielką markę) ścignie.
Jak nazwiesz praktykę, gdy ktoś mówi ci: "kup nasz produkt w takim a takim sklepie, a my ci damy 860 zł" , a potem: "sorry, nie chodziło nam o produkt z tym numerem seryjnym"?
--- Kolejny post ---
Ty tak na poważnie? W takim razie czym jest kwota 860 zł dla wielkiego Canona, że nie może "się ogarnąć" i "spokojnie podejść do problemu"?
Jesteś w stanie na spokojnie, jak dorosły człowiek rozwiązać ten problem ?
Cashback Canona to nie najgorsze co cię w życiu spotks
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Sprawa nie spędza mi snu z powiek, stać mnie żeby zafundować Canonowi komfort wyjścia na swoje. Po prostu czego innego spodziewałem się po, było nie było, poważnej firmie. Chyba warto, żeby ludzie wiedzieli, że wydając po kilka tysięcy na szkło/aparat nie mogą mieć żadnej pewności, że Cashback zadziała, nie sądzisz? Nie umrę z głodu z braku 860 zł, ale zaufanie do firmy straciłem. I nie mam zamiaru odpuszczać tylko dlatego, że dla ciebie kolego 860 zł to jak splunąć. Niektórzy za te pieniądze żyją cały miesiąc. Odszczekam każde słowo, jeśli Canon wywiąże się ze zobowiązania, ale póki co się nie zanosi. Tyle ode mnie.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Sprawa nie spędza mi snu z powiek, stać mnie żeby zafundować Canonowi komfort wyjścia na swoje. Po prostu czego innego spodziewałem się po, było nie było, poważnej firmie. Chyba warto, żeby ludzie wiedzieli, że wydając po kilka tysięcy na szkło/aparat nie mogą mieć żadnej pewności, że Cashback zadziała, nie sądzisz? Nie umrę z głodu z braku 860 zł, ale zaufanie do firmy straciłem. I nie mam zamiaru odpuszczać tylko dlatego, że dla ciebie kolego 860 zł to jak splunąć. Niektórzy za te pieniądze żyją cały miesiąc. Odszczekam każde słowo, jeśli Canon wywiąże się ze zobowiązania, ale póki co się nie zanosi. Tyle ode mnie.
Nerwy i emocje są najgorszym doradcą. Wyjaśnij sprawę na spokojnie
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Wał jest być może po stronie MM, ale mnie to kompletnie nie interesuje i nie powinno interesować. Canon w regulaminie wskazuje sieci sklepów z których mogę brać towar, jeśli chcę brać udział w promocji. To znaczy, że są to sklepy zaufane i jeśli klient postąpi zgodnie z treścią regulaminu, Canon ma zakichany obowiązek wypłacić pieniądze. Innymi słowy Canon wskazując konkretną sieć bierze odpowiedzialność za to co tam kupię. Sorry, ale klient nie ma ani obowiązku, ani możliwości weryfikacji historii każdego szkła wystawionego w gablocie MM. Ewentualne pretensje Canon może mieć do MM, a nie do klienta, który w 100% zrealizował postanowienia regulaminu.
Może właśnie z powodu tych pretensji obydwie firmy a dokładniej ich działy prawne wyjaśniają to między sobą. Ty się tu ****a ciskasz a oni działają. No chyba że nie działają to musisz ich o*******ić ale w mądry sposób.
Zaloguj się na swoje konto pocztowe online i sprawdź czy coś nie siedzi w śmieciach (spamie).
Zaloguj się na swoje konto do którego dostałeś login i hasło od Canona i sprawdź co się tam dzieje.
Jak nic się nie dzieje to wysyłasz maila gdzie w temacie podajesz ID wniosku: tu_wstaw_numer_wniosku_o_cashback albo jak już jakaś korespondencja przyszła od Canona to jej numer referencyjny na adres cashback@claim-lookup.com Trzeba mieć pod ręką zdjęcia pudełka z wyciętym kodem, numeru seryjnego sprzętu umieszczonego na tym sprzęcie (czyli w Twoim przypadku na obiektywie) i dowodu zakupu oraz pomysł na treść.
Ja miałem podobny numer w roku 2015. Kupiłem aparat EOS 5DS, za jakiś czas dokupiłem sobie obiektyw EF 16-35mm f/4L IS USM z którego można było zdjąć 600 zł a do tego zdjęcia potrzebny był aparat zakupiony w tym samym okresie co obiektyw. Obiektyw przeszedł rejestrację bez problemu natomiast aparat już nie. Dlaczego? Bo jakiś **** fabrycznie nakleił dziwną naklejkę na oryginalny numer seryjny na pudełku od aparatu i ten numer na tej naklejce nie zgadzał się z numerem seryjnym na spodzie aparatu a na dodatek ten oryginalny numer seryjny został zasłonięty przez jakiś dziwny kod kreskowy tej dziwnej naklejki. Mocna franca była, jak próbowałem ją oderwać (tę naklejkę) to wraz z nią zaczynał mi się odrywać oryginalny numer z pudełka więc odpuściłem temat.
W mojej sprawie musiał się tu cytat z oryginalnej korespondencji pomiędzy mną a firmą Canon "zebrać zarząd" (sic!). W końcu udało się wszystko załatwić i otrzymałem ten zwrot kasy w wysokości 600 zł ale cała akcja trwała od 15 sierpnia do 10 października czyli dokładnie 56 dni.
Sprawa ruszyła po wysłaniu maila w tonie grzecznym chociaż parę **** też poleciało na wyżej cytowany adres oraz opisania problemu pod Kontakt z działem pomocy technicznej - Canon Polska
Tutaj też warto mieć wgrane zdjęcia na serwer hostujący który pozwoli później za jakiś czas samodzielnie je usunąć czyli np. https://imgbox.com/ Po co je wgrywać? Żeby je później podłączyć do swojej wypowiedzi.
Trochę mi po tym numerze spadło zaufanie do firmy Canon ale później korzystałem jeszcze trzykrotnie z cashbacku, raz w roku 2016 i teraz dwa razy w roku 2017 już bez żadnych niespodzianek.
W ostateczności jak lubisz się włóczyć po komisariatach a później sądach to złóż zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oszustwa? przez Media Markt ponieważ wygląda na to iż jest to raczej ich wina a nie Canona.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
bzdura1979
Sprawa nie spędza mi snu z powiek, stać mnie żeby zafundować Canonowi komfort wyjścia na swoje. Po prostu czego innego spodziewałem się po, było nie było, poważnej firmie. Chyba warto, żeby ludzie wiedzieli, że wydając po kilka tysięcy na szkło/aparat nie mogą mieć żadnej pewności, że Cashback zadziała, nie sądzisz? Nie umrę z głodu z braku 860 zł, ale zaufanie do firmy straciłem. I nie mam zamiaru odpuszczać tylko dlatego, że dla ciebie kolego 860 zł to jak splunąć. Niektórzy za te pieniądze żyją cały miesiąc. Odszczekam każde słowo, jeśli Canon wywiąże się ze zobowiązania, ale póki co się nie zanosi. Tyle ode mnie.
To pierwszy cashback w życiu? Bo ja robiłem tuziny i zwykle było napisane, żeby nie zawracać d.. w ogóle przez co najmniej 6-8 tygodni. Czasem przychodziły po czterech miesiącach... A jeśli coś się dzieje to jeszcze dłużej. I to zwykle były specjalne firmy obsługujące te cashbacki. A tu pewnie sami pracownicy Canona to robią i setek ludzi pewnie do tego nie zatrudnili. Taka jest skala czasu przy tych śmiesznych zabawach, które ze swojej natury są niepoważne.
Kto jest w gorącej wodzie kąpany, chce być traktowany poważnie i zachować godność osobistom i stać go, powinien się od tego procederu trzymać z daleka.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Bez jaj panowie, popatrzcie spokojnie na sprawę. Na Allegro są zawsze nówki z cashback oraz takie same bez żadnego wspominania o zwrocie, oczywiście te bez zwrotów są tańsze o niemal tyle co wartość zwrotu cashback. Jak myślicie skąd to się bierze???. otóż dla mnie sprawa wydaje się oczywista - sprzedawca pobrał już za nas ów zwrot i mógł zejść z ceny.
Na szczególnie oszczędnych a głupich czekają sprzedawcy którzy po pobraniu zwrotu i obniżeniu ceny mętnie sugerują że taki zwrot się należy (liczą na chciwość kupującego) ale wczytując się szczegółowo w aukcję raczej nie dają pewności że ów zwrot dotyczy właśnie tego sprzętu który jest przedmiotem właśnie tej oferty.
Jak by tego było mało to jeszcze za zysk ze zwrotu trzeba zapłacić podatek w rocznym rozliczeniu PIT, co pewnie nie wszyscy biorą pod uwagę i mamy w efekcie jakieś nędzne kilka zł zysku za całą furę problemów. Ja tam zawsze wybieram od razu tych tańszych bez Cashbacku i mam w ..gdzieś te ich zwroty.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
Nozanu
Jak by tego było mało to jeszcze za zysk ze zwrotu trzeba zapłacić podatek w rocznym rozliczeniu PIT, co pewnie nie wszyscy biorą pod uwagę i mamy w efekcie jakieś nędzne kilka zł zysku za całą furę problemów.
Mógłbyś rozwinąć tą konieczność płacenia podatku od zwrotu ?
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Traktuje sie to jako przychod.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
Nozanu
Ja tam zawsze wybieram od razu tych tańszych bez Cashbacku i mam w ..gdzieś te ich zwroty.
Przy okazji masz w ...gdzieś fakturę i koszty, możliwość zwrotu i pewnie coś tam jeszcze.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
RobertON
Przy okazji masz w ...gdzieś fakturę i koszty, możliwość zwrotu i pewnie coś tam jeszcze.
Mam fakturę lub paragon wedle życzenia i możliwość zwrotu bo zdarzyło mi się zwrócić, to normalne i pełnoprawne transakcje. Zwykle cena jest niższa o co najmniej 60-70% wartości cashbacu a jak doliczysz do tego podatek to zostanie w efekcie jakieś 10% zysku więcej niż kupując bez tego cyrku. To tak szacuję oczywiście plus minus bo gdybym chciał dziadować i oszczędzać na hobby to zajął bym się raczej zbieraniem puszek po piwie.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
MC_
Traktuje sie to jako przychod.
To jak mi żona kasę na konto, to tez mam płacić od tego podatek ? Nie rozumiem dlaczego mam płacić podatek za zwrot od Canona za kupienie obiektywu w akcji promocyjnej. Przecież podatek został zapłacony za szkło netto plus VAT.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
A masz z nia wspolnosc majatkowa?
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
xxkomarxx
Alez problem wydrukowac lewa fakture. Canon tego przeciez nie sprawdzi. Ale po takim zajsciu mozna dopasc cwaniaczka.
Chyba ze ktos kupil i oddal. Wszystko wyslal, kase wzial i sie smieje
Prędzej to drugie, dlatego wycina się kody, a jeżeli przechodzi to bez wycinania, to jest dziura w tym systemie.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
7four
Prędzej to drugie, dlatego wycina się kody, a jeżeli przechodzi to bez wycinania, to jest dziura w tym systemie.
Z tym wycinaniem to też nie do końca bo ileż to pracy nanieść kawałek zdjęcia na wycięty kawałek tektury. Żaden. Pamiętam jak aby dostać zwrot to trzeba było ten wycięty kawałek wysłać do canona, ale chyba za dużo mieli z tym babrania
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
xxkomarxx
Z tym wycinaniem to też nie do końca bo ileż to pracy nanieść kawałek zdjęcia na wycięty kawałek tektury. Żaden. Pamiętam jak aby dostać zwrot to trzeba było ten wycięty kawałek wysłać do canona, ale chyba za dużo mieli z tym babrania
Czyli jak teraz nie trzeba, to widać cwaniaki znaleźli sposób.
A założyciel wątku, zamiast to wyjaśnić, będzie płakał jaki to canon jest zły i nie dobry :)
BTW, to po co komu dwa takie same obiektywy? ;)
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
A tu niektórzy się wzburzali, że są traktowani jak oszuści, że popsuli sobie pudełko.....
https://www.canon-board.info/coz-gdz...46/index4.html
To, czy poczujesz się jak oszust nie zależy od Canona tylko od prawdziwych oszustów.....którzy są wszędzie.
Jedyny bezpieczny sposób to wysyłanie oryginalnej tektury a nie jakichś tam kopii.
A najlepej podzielić cashback na trzy porcje, jedna na oryginał, dwie na kopie kodu, trzeba załączyć oryginał paragonu z kopią kodu albo kopie kodu z oryginałem paragonu, plus obie kopie, trzeba to wysłać na trzy różne adresy z wypełnionymi formularzami (każdy inny).
W razie pomyłki przychodzi zwrot i list po 8 tygodniach z prośbą o poprawki.
Wtedy bardziej leniwi czy raczej normalni odpadają z konkursu.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Oświadczam wszem i wobec, że sprawa się wyjaśniła. Spółka Canon Polska zachowała się uczciwie, profesjonalnie i zatwierdziła zgłoszenie.
Pod wpływem irytacji padło z mojej strony kilka niepotrzebnych sformułowań, za co Spółkę i wszystkich zainteresowanych przepraszam. Być może gdyby komunikacja z klientem była lepsza, dałoby się uniknąć nieporozumień. Na przyszłość wezmę sobie do serca przykazanie cierpliwości, zaparzę ziółka, zrobię sobie kompres.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
No dobra, oficjalne dementi mamy za sobą - ale to nie wyjaśnia co się tak naprawdę stało.
-
Odp: Ostrzegam przed akcją CASHBACK Canona
Cytat:
Zamieszczone przez
adawro
No dobra, oficjalne dementi mamy za sobą - ale to nie wyjaśnia co się tak naprawdę stało.
Nie mam pojęcia. Dostałem tylko zdawkową informację.