-
Pierwsza lustrzanka Canon EOS 20D i jaki obiektyw.
Witam,
w fotografii jestem początkujący ale troszeczkę wiedzy mam :). Otóż znajomy sprzedaje body Canona EOS 20D i pomyślałem że będzie to idealny aparat na początek przygody. Moje pytanie brzmi czy cena 300 zł jak za body i battery packa jest adekwatna co do sprzętu i jego lat (6), konstrukcja może nie należy do najnowszych ale myślę że spełniła by moje oczekiwania. Drugie moje pytanie to jaki tani obiektyw najlepiej używany kupić?, sam znalazłem na allegro taka ofertę: Canon EF 28-80 mm f/4-5.6 II - obiektyw (6400387921) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i czy taki obiektyw byłby odpowiedni na początek. Dodam że nie mam jakiegoś dużego budżetu.
-
Odp: Pierwsza lustrzanka Canon EOS 20D i jaki obiektyw.
Cytat:
Zamieszczone przez
wolf1953ii
Moje pytanie brzmi czy cena 300 zł jak za body i battery packa jest adekwatna co do sprzętu i jego lat
Cena 300zł może być. Zależy jeszcze w jakim jest stanie i jaki ma przebieg migawki (zapytaj o to).
Cytat:
Zamieszczone przez
wolf1953ii
Drugie moje pytanie to jaki tani obiektyw najlepiej używany kupić?, sam znalazłem na allegro taka ofertę: Canon EF 28-80 mm f/4-5.6 II - obiektyw (6400387921) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i czy taki obiektyw byłby odpowiedni na początek. Dodam że nie mam jakiegoś dużego budżetu.
Będzie tobie brakować szerokiego kąta. Na twoim miejscu poszukałbym kita 18-55 najlepiej IS (te wersje były ostre). Potem sobie dokupisz 50/1.8.
-
Z tego co wiem to aparat jest w miarę dobrym stanie migawka ma przebieg na poziomie 60 tys. zdjęć. A co do obiektywu to nie za bardzo wiem jak go dobrać i niestety ale budżet nie za bardzo pozwoli mi na szeroki wybór dla tego szukam czegoś taniego max do 160zł +/-.
-
Za około 150 zł kupisz właśnie obiektyw KITowy Canon 18-55. Wersja w sumie bez znaczenia, do ISa nie ma co dokładać.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Zamieszczone przez
wolf1953ii
migawka ma przebieg na poziomie 60 tys. zdjęć